احداث بزرگراه تبریز- سهند امسال به پایان می رسد

احداث بزرگراه تبریز- سهند امسال به پایان می رسد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از پایان پروژه احداث بزرگراه تبریز - شهر جدید سهند تا پایان امسال خبر داد .www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) 'علیرضا منادی' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تملک مسیر تبریز - سهند که بخشی از آن در مالکیت سپاه بود به پایان رسیده و تاکنون  ۲۰۰میلیارد ریال از محل بودجه استانی و ملی برای ساخت این بزرگراه هزینه شده است .

وی گفت :برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه نیز ۲۰۰ میلیارد ریال از بودجه پارسال و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز در سالجاری تخصیص یافته است.

منادی افزود: با نظر مساعد علی نیکزاد وزیر مسکن و سرپرست وزارت راه و ترابری با برطرف شدن دوگانگی سازمان های متولی ،عملیات اجرایی و ساخت این بزرگراه با جدیت بیشتری انجام می شود.

این پروژه به دو قطعه تقسیم شده ،قطعه اول به طول هشت کیلومتر توسط مسکن و شهرسازی در حال اجرا می باشد و قطعه دوم ۱۴ کیلومتر بوده که مسوولیت اجرایی آن را وزارت راه و ترابری بر عهده دارد.

بزرگراه تبریز- سهند در مجموع ۲۲ کیلومتر بوده که تملک و مقدمات ساخت آن از چند سال پیش آغاز شده که از دو سوی سهند و تبریز در حال اجراست.

 

 

    نظرات