به دنبال ارایه خدمات آبرسانی به همه روستاهای زرندیه هستیم / همکاری شورا و دهیاران لازم است

به دنبال ارایه خدمات آبرسانی به همه روستاهای زرندیه هستیم / همکاری شورا و دهیاران لازم است

حمید رضا کاوسی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زرندیه با اعلام اینکه در سال ۹۷  سه روستای اصفهانک و تیره و برهموم در این شهرستان به جمع روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار درآمد گفت : هم اکنون از بین ۱۰۸روستای این شهرستان به ۵۰روستا خدمات شرکت آبفار ارایه می شود و مابقی روستاها به صورت خودگردان و با مدیریت شورا و دهیار تامین آب می شوند.

به گزارش شرکت آبفار استان مرکزی ، کاووسی بیان داشت : به دنبال تحت پوشش درآمدن  و ارایه خدمات به سایر روستاها هستیم چون در این صورت است که میتوان کیفیت آب شرب روستاها را دقیقا رصد نماییم .

وی اظهار امیدواری کرد  شوراها و دهیاران روستاهای غیر تحت پوشش ، همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب روستایی داشته باشند.

کاوسی در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال جاری گفت : در سال ۹۷ در برخی از روستاها خصوصا در دو روستای اصفهانک و چلسبان مجموعا ۴۵۰۰ متر خطوط شبکه توزیع آب تعویض گردیده است و برای تامین آب روستای ویدر یک حلقه چاه جدید حفر شده و دو حلقه چاه در روستاهای چلسبان و برهموم تجهیز گردید.

وی دیگر اقدامات مهم  این امور در سال ۹۷ را ، لایروبی چشمه آب چلسبان ، ساخت مخزن ۶۰ متر مکعبی در روستای فرج آباد و رفع ۷۵۰ مورد شکستگی خطوط شبکه توزیع آب در روستاها  ، عنوان کرد

مدیر امور آبفار شهرستان زرندیه گفت : اعتبار سال ۹۷ برای آبرسانی به روستاهای این شهرستان ۱۳ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال عنوان بوده که تا کنون ۴۲ درصد آن تخصیص یافته است.

کاووسی همچنین از کمک خیرین و خود یاری روستائیان به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جهت تکمیل پروژه های آبرسانی خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات