تشریح اقدامات بهبود بخش حوزه بهره برداری استان یزد

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس آرش نواب در یکصدو پنجاه و یکمین نشست بهره برداران شرکت های برق منطقه ای و توزیع با اشاره به بهره گیری از ظرفیت خط دومداره ۱۳۲ کیلوولت چاهک در بخش توزیع، افزود: در حال حاضر در صورت قطع برق در بخش فوق توزیع، امکان تامین برق چاهک از طریق خط دو مداره تغذیه شده از ۲۰ کیلولت امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: برای رفع معضل تکمیل ظرفیت پست جهان آباد در پیک بار، چهارمگاوات بار شرکت کاشی از فیدرجهان آباد  به فیدر بردیا انتقال یافت.

او یادآور شد: در اوخر خرداد امسال بار، یک مجتمع کاشی و کوره آجر پزی به ظرفیت ۵ مگاوات از پست جهان آباد به بردیا انتقال یافت که در مجموع بار انتقالی به ۹ مگاوات رسید.

مهندس نواب انتقال ۷ مگاوات دیگر به پست میبد  شامل: انتقال بار فیدر ۴ جهان آباد به ۸ میبد و بار فیدر ۵ جهان آباد به ۴ میبد  را از برنامه های در دست اقدام برشمرد.

سرپرست  شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد: با ورود احتمالی نیروگاه  تولید پراکنده ۴/۴ مگاواتی آذرخش نیروی میبد و توسعه احتمالی تولید پراکنده موجود توان نیرو به میزان ۶ مگاوات افزایش یافته و این اقدام باعث کاهش بار پست جان آباد میبد شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات