به همت متخصصان معاونت بهره برداری برق فارس؛ اورهال و ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس، مهندس حمزه روغنیان معاون بهره برداری این شرکت، سرویس و اورهال تجهیزات ایستگاه های فوق توزیع را با اهمیت دانست و گفت: درراستای تحقق اهداف وزارت نیرو، مسئولیت حفاظت و بهره برداری بهینه از تجهیزات خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع برق، بعهده معاونت های بهره برداری شرکت های برق منطقه ای سراسر کشورگذاشته شده است. ما همواره بر اساس رسالت کاری خود که وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده داریم تمام توان خود را بکار بسته ایم تا برق مطمئن و پایدار را به مردم عزیز ارائه دهیم.
وی در ادامه افزود: مراقبت و نگهداری از تاسیسات و تجهیزات برق رسانی مهمترین اصل در صنعت برق بشمار می آید. در این میان حفاظت و بهر ه برداری بهینه از ترانسفورماتورهای قدرت بسیار پر اهمیت است و در صورت صدمه دیدن ترانس ها به ویژه در متاطق گرمسیری  هزینه هنگفت و خاموشی تحمیل شده طولانی مدت بدنبال خواهد داشت.
معاون بهره برداری برق فارس به اورهال و تعمیرات  اساسی ترانس های قدرت ایستگاه ۶۶ کیلوولت اوزر لار اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به بار زیاد ایستگاه اوز و وضعیت آب و هوایی این منطقه، سرویس و اورهال کلیه ترانس های این ایستگاه  به پایان رسید و ترانس ها تحت بار قرار گرفتند.

گزارش ارسالی حاکی از این است که علاوه بر سرویس ترانس ها، گرفتن نشتی های روغن، تعویض واشرهای مختلف و رنگ آمیزی نیزاز دیگر اقدامات بهینه سازی در این پروژه ها بوده است.

شایان ذکر است کلیه تعمیرات مزبور با مدیریت مهندس محمد علی هرمزی، همکاری مهندسان صفدریان و خرم دل و توسط شرکت تعمیرات نیرو و مهندسان ناظر معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات