بازدید از موزه تاریخ طبیعی چهارمحال و بختیاری رایگان است

بازدید از موزه تاریخ طبیعی چهارمحال و بختیاری رایگان است

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، بازدید از موزه تاریخ طبیعی را در ایام نوروز رایگان اعلام کرد و افزود: از آنجاییکه این موزه در یکی از اصلی ترین مبادی ورودی استان از سمت اصفهان قرار دارد، می تواند بعنوان یکی از اولین اهداف در لیست گردشگران نوروزی قرارگیرد.

موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی چهارمحال و بختیاری با جمع‌آوری گنجینه‌ای با ارزش از گونه‌های منحصر به فرد، جاذبه‌ای متنوع، آموزنده و جالب برای گردشگران نوروزی است .

وی عنوان کرد: موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان در ایام نوروز به صورت رایگان میزبان هم استانی‌ها و گردشگران نوروزی است .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسافران و گردشگران نوروزی با توزیع اقلام آموزشی با حیات وحش و طبیعت استان آشنا می‌شوند، گفت: گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز با ورود به شهرها، مناطق و طبیعت استان بروشورها و اقلام آموزشی معرفی حیات وحش و طبیعت استان را دریافت می‌کنند .

شهرام احمدی از آمادگی مسئولین حفاظت محیط زیست برای پاسخگویی به مردم در راستای مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه محیط زیست استان خبر داد و تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۵۴۰ ، تلفن ۰۳۸۳۲۲۲۳۵۷۲ و ادارات و پاسگاه های محیط زیست در شهرستانها و مناطق تحت مدیریت استان در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت نظرات و گزارشات مردم در ارتباط با مسائل زیست محیطی هستند.

گفتنی است: موزه تاریخ طبیعی استان چهارمحال و بختیاری در ورودی شهر شهرکرد مرکز استان جنب پلیس راه شهرکرد- اصفهان قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات