دکتر علیرضا مجربی کرمانی به عنوان دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزیده شد

دکتر علیرضا مجربی کرمانی به عنوان دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزیده شد

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی جلسه ۲۳۷ شورای مرکزی در فضایی سرشار از صمیمیت و تفاهم و با حضور دکتر حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، روز چهارشنبه پانزدهم اسفند در محل سالن جلسات شورا تشکیل شد.


در این جلسه که با دستور برگزاری انتخابات در شورای مرکزی برای تعیین هیات رییسه، اعضای شورای انتظامی و مدیر صندوق مشترک انتخابات تشکیل شده بود، انتخابات با ورقه برای تعیین هیات رییسه شورا برگزار شد و در نتیجه آقایان مهندس منصور بهادری و دکتر علیرضا مجربی به عنوان دبیران اجرایی شورای مرکزی انتخاب شدند .

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به نقل از پایگاه شورای مرکزی از میان نامزدهای احراز سمت منشی هیات رییسه نیز آقایان مهندس حسن مجتبی زاده و مهندس مهدی شایان به این عنوان برگزیده شدند.

اعضای شورای مرکزی همچنین آقایان مهندس امیر سلیمی و مهندس علی بنیادی نژاد را به عنوان اعضای شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان انتخاب کردند.
در ادامه این جلسه رای گیری برای انتخاب مدیر صندوق مشترک انجام گرفت و از میان کاندیداهای این عنوان، مهندس مجید اسماعیلیان به این سمت برگزیده شد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات