بحث و بررسی در مورد مهمترین مسائل مربوط به حوزه فعالیت مهندسین معمار

بحث و بررسی در مورد مهمترین مسائل مربوط به حوزه فعالیت مهندسین معمار

نشستی با حضور اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و انجمن صنفی مهندسان معمار در دفتر رئیس سازمان برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی سازمان در این جلسه ابتدا دبیر انجمن صنفی مهندسان معمار گزارشی از اهداف، سیاست‌ها و ماموریت انجمن ارائه کرد.
وی خواستار پیگیری حقوقی و قانونی وضعیت دفاتر ،شرکت ها و گروه های صوری بدون مجوز از طریق سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان متولی امور صنفی جامعه مهندسی استان شد.
تدوین معیارهای ارزشیابی برای سنجش آثار معماری و معرفی معماران و طراحان برجسته به جامعه و سازمان های ذیربط، برگزاری مسابقات و نمایشگاه های تخصصی و همایش ها ،انتشار مقالات و تحقیقات پژوهشی در حوزه معماری و شهرسازی، توجه به بحث اشتغال و کارآموزی مهندسان جوان ،ارتقای کیفیت خدمات مهندسی و برگزاری دوره های آموزشی حضوری جهت ارتقاء دانش فنی مهندسان معمار، از جمله محورهای اصلی بحث و تبادل نظر در این جلسه بود .رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این جلسه ضمن استقبال از همکاری با انجمن صنفی مهندسان معمار در حوزه‌های پژوهش، آموزش و خدمات مهندسی ،ارتقای بیشتر کیفیت خدمات مهندسان و ایجاد فرصت های شغلی در بازار از طریق شیوه های نوین کسب و کار را از مهمترین راه حل های ممکن برای کسب سهم بیشتر جامعه مهندسی از بازار خدمات در این حوزه دانست.
دکتر سالاری همچنین مشارکت انجمن صنفی مهندسان معمار را در جهت حصول اهداف سازمان در حوزه معماری و شهرسازی خواستار شد .
در این نشست اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و اعضای انجمن صنفی مهندسان معمار به بیان دیدگاه‌های خود درباره ظرفیت ها و محدودیت ها و مسائل و مشکلات حوزه معماری و شهرسازی در استان یزد پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات