ساختار سازمانی ۱۷ شهرداری با رویکرد جدید ابلاغ شد

ساختار سازمانی ۱۷ شهرداری با رویکرد جدید ابلاغ شد

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ ساختار سازمانی۱۷شهرداری از ابتدای سال جاری با در نظر گرفتن رویکردهای جدید این حوزه خبر داد.

به گزارش روایط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، عباس کرکه آبادی با بیان خبر فوق اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ساختار سازمانی شهرداری‏های مشهد مقدس، بابل، آمل، خرمشهر، اندیمشک، محمدشهر و مشکین دشت ابلاغ شده است.

وی افزود: همچنین طی سال جاری ساختار سازمانی تعدادی از شهرداری‏های تازه ‏تاسیس شامل قیامدشت، تنکمان، اسلام شهر آق گل، فرح آباد، اجبارکلا وگوگ تپه ابلاغ شده است.

کرکه آبادی در ادامه توضیح داد: دفتر نوسازی، تحول اداری و فن آوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با رویکرد جدید و اعمال ملاحظات حوزه ‏ساختار سازمانی، سیاست‏های کلی نظام اداری و ضوابط تشکیلاتی شهرداریها و در راستای ایجاد ساختاری چابک، منعطف و کارا پس از تشکیل نشست‏های تخصصی و جلسات‏ متعدد با مدیران و کارشناسان استانداری‏ها و شهرداری‏های ذیربط ساختارهای فوق را ابلاغ نمود.

وی اضافه کرد: در ساختارهای ابلاغی علاوه بر سیاست‌ها و ضوابط فوق؛ به تطبیق تعداد و عناوین واحدها و پست های سازمانی با مقتضیات هر شهر و شهرداری، امکانات و نیروی انسانی و وظایف و مسئولیت های واقعی و مورد عمل هر واحد سازمانی توجه شده است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات