اجرای برنامه زنگ آموزش برای کارکنان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، ملیحه علی احمدی رئیس اداره آموزش این اداره کل از اجرای برنامه "زنگ آموزش" برای کارکنان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر داد.

علی احمدی گفت: زنگ آموزش با موضوع سلامت در خصوص تغذیه سالم برای پرسنل و کارمندان اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان برگزار و اجرا شد.

رئیس اداره آموزش اداره کل حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: به منظور افزایش سطح آگاهی های کارکنان اداره کل نسبت به مسایل بهداشتی و سلامت جسم و جان، این برنامه آموزشی در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

علی احمدی بیان داشت: بهداشت فردی و سلامت محیط کار و کارکنان تاثیر بسزایی بر نتیجه و کیفیت کار و خدمت دارد. این مهم اهمیت شناسایی مخاطرات شغلی وارتقای سطح سلامت نیروی انسانی را نشان می دهد تا با نیل به این هدف بتوان در مسیر دستیابی به توسعه پایدار حرکت کرد. در همین راستا اداره کل حفاظت محیط زیست استان اقدام به اجرای برنامه زنگ آموزش با موضوع سلامت پرسنل نمود.

وی افزود: تن سنجی (اندازه گیری قد و وزن)، ارائه توصیه های تغذیه درمانی، توزیع قرص آهن و توصیه مصرف ویتامین D از جمله برنامه های اجرایی در این برنامه بود.

این برنامه با حضور و مشارکت اساتیدی از معاونت بهداشت درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و با هدف ارتقاء سلامت جسمی کارکنان برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات