افتتاح نمایشگاه آثار شیشه‌ای میمسیس در گالری هنرمندان

افتتاح نمایشگاه آثار شیشه‌ای میمسیس در گالری هنرمندان

به گزارش شهریار به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، نمایشگاه میمسیس شامل تابلو و ظروف حکاکی روی شیشه بوده که توسط سمیه اسدی و معصومه زمانی به نمایش در می‌آیند.

دو بانوی هنرمند، دانشجوی رشته شیشه بوده و با چهار سال فعالیت در این حوزه نخستین نمایشگاه گروهی خود را در گالری هنرمندان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برپا کردند.

سمیه اسدی در تشریح آثار نمایشی خود گفت: ۴۰ اثر در قالب تابلو و ظروف حکاکی شیشه ای در این نمایشگاه با همکاری معصومه زمانی برای علاقمندان به نمایش گذاشته ایم.

وی در ادامه گالری هنرمندان را فرصت بسیار مناسب و خوبی برای هنرجویان و هنرمندان دانست که امکان برپایی نمایشگاه و فعالیت های هنری را برای آنها فراهم می آورد و یادآور شد: گواهی معتبر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و حمایت این نهاد فرهنگی از هنرمندان برای برپایی نمایشگاه بدون کوچک ترین هزینه ای، پشتوانه روحی بسیار خوبی برای فعالان هنری است.

گفتنی است؛ نمایشگاه آثار شیشه ای میمسیس ۱۹ اسفند ماه افتتاح شده و بازدید برای عموم علاقمندان از ساعت ۱۶ تا ۱۹ تا تاریخ ۲۳ اسفند ماه در محل گالری هنرمندان آزاد است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات