اجرای طرح جهادی استقبال از نوروز بصورت منسجم و جدی

اجرای طرح جهادی استقبال از نوروز بصورت منسجم و جدی

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: طرح جهادی استقبال از نوروز که به دستور شهردار اورمیه آغاز شد؛ همچنان بصورت منسجم و تنگاتنگ بین سازمانها ادامه دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امیر سحابی بیان کرد:  آسفالت و لکه گیری معابر، کاشت نهال و گلهای فصلی در فضاهای سبز، رنگ آمیزی جداول، پیشگیری از سد معبر و آمادگی کامل جهت مقابله با بحران های احتمالی (بارندگی ها)، ساماندهی بازارهای عرضه میوه و آجیل نوروزی ، برپایی بازارهای موقت برای دستفروشان، جمع آوری متکدیان و نیز برگزاری دومین جشنواره بیدمشک از جمله اقداماتی است که در راستای استقبال از نوروز در حال عملیاتی شدن است.

وی افزود: این طرح که با دستور شهردار اورمیه با نام طرح جهادی استقبال از نوروز آغاز شد، تمامی سازمانها و ادارات خدمات رسان شهرداری را ملزم به انجام عملیات و بهسازی محیط نموده که دراین راستا مسئولیت ستاد به حوزه معاونت خدمات شهری واگذار شده است.

سحابی ادامه داد: در جهت اجرای این طرح مناطق پنج گانه شهرداری اورمیه ، سازمانهای عمران ، مدیریت پسماند ، سیما ، منظر و فضای سبز، آتش نشانی ، ساماندهی مشاغل شهری ، اداره ماشین آلات، مدیریت بحران، مدیریت رفع سد معبرشهری، سامانه شهری ۱۳۷ و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مرکزی بصورت تنگاتنگ و منسجم بطور جدی در حال انجام وظیفه می باشند تا مثل سالهای پیشد در ایام عید با شهری زیبا و منظمی داشته باشیم.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت وجود هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در طول شبانه روز با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس حاصل فرمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات