برای نخستین بار توزیع نهال در منازل شهروندان شاهین شهر صورت گرفت

برای نخستین بار توزیع نهال در منازل شهروندان شاهین شهر صورت گرفت

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت : امسال به مناسبت روز درختکاری بیش از هشت هزار نهال بین شهروندان ارجمند توزیع گردید ، همچنین برای نخستین بار طرح توزیع نهال اینترنتی و تحویل آن در منزل شهروندان برای جلوگیری از تردد مضاعف و رفاه حال آنان توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری نیز صورت گرفت.
وی در ادامه افزود: در این طرح شهروندان با مراجعه به آدرس اینترنتی توزیع نهال، نهال مورد نظر خود را انتخاب و در کمترین زمان نهال از طریق کارکنان خدوم سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری در منزل تحویل گردید.
عشقی خاطر نشان کرد : بیش از دو هزار نهال در طرح اینترنتی به شهروندان تحویل داده شد و در این طرح کارشناسان سازمان سیما،منظر و فضای سبز نیز ضمن ارائه بروشور، توضیحات لازم را برای نگهداری نهال به شهروندان ارائه نمودند.
شهردار شاهین شهر گفت : نهال های توزیع شده بر اساس شرایط اقلیمی شاهین شهر در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه صنایع بزرگ در مجاورت شهر قرار گرفته اند ضروری است به موضوع کاشت نهال و توسعه فضای سبز در سطح شهر توجه ویژه گردد.
گفتنی است در روز درختکاری نهال های مثمر از قبیل سیب، آلبالو، انار، پسته و نهال های غیر مثمر از قبیل زبان گنجشک، ارغوان،یاس بنفش و سرو شیرازی به همشهریان تحویل داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات