مقیمی: اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به مرمت بازار وکیل در بودجه ۹۸ شهرداری شیراز

مقیمی: اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به مرمت بازار وکیل در بودجه ۹۸ شهرداری شیراز

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «قاسم مقیمی» عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال ۹۸ با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بازار وکیل موافقت کرد .

وی ادامه داد: بازار وکیل مجموعه تاریخی بی نظیر و در سطح جهانی است که نیازمند رسیدگی و مرمت است .

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه شورای شهر شیراز برای حفظ و معرفی آثار تاریخی اهمیت ویژه‌ای قائل است گفت: شورای شهر شیراز نمی‌تواند برای مرمت آثار تاریخی با هر درجه اهمیت منتظر دستگاه‌های متولی بماند .

قاسم مقیمی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تصویب ردیف بودجه مرمت و بازسازی بازار وکیل، استانداری فارس، اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل اوقاف و جامعه کسبه بازار هم با اختصاص اعتبارات شایسته در حفظ و مرمت بازار وکیل مشارکت کنند .

وی همچنین از تکلیف شهرداری برای ساخت سالانه ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در شیراز خبرداد و گفت: در برنامه توسعه ۵ ساله سوم شهرداری شیراز مکلف شده سالیانه ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر ایجاد و احداث کند .

وی اظهار کرد: بازسازی و مرمت سرویس‌های بهداشتی مساجد هم به شرط باز بودن درب سرویس‌ها در طول روز هم جز تکالیف شهرداری است .

مقیمی افزود: به رغم همکاری شهرداری شیراز برای بازسازی و نوسازی سرویس بهداشتی مساجد، اما برخی مساجد همکاری و مساعدت برای خدمات دهی به مردم در طول روز ندارند و بعد از اقامه نماز جماعت، درب‌های سرویس‌های بهداشتی را به روی مردم می‌بندند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، اعتبارات سال ۹۸ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و نیز معاونت خدمات شهری و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز بررسی و تصویب کرد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات