شهرداری الکترونیک را به مردم هدیه خواهیم کرد

شهردارکرمان:

شهرداری الکترونیک را به مردم هدیه خواهیم کرد

سال آینده  سالی خوب برای استفاده و بهره وری از ساختارها و برنامه های جدید است

مردم در سال آینده ثمرات  برنامه های جدید را خواهند دید

شهردار کرمان، از راه اندازی نرم‌افزار جامع معماری و شهرسازی در شهرداری کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده افزود: با قابلیت‌های این نرم افزار، به زودی شهرداری الکترونیک را به مردم هدیه خواهیم کرد و سال آینده  سالی خوب برای استفاده و بهره وری از ساختارها و برنامه های جدید است و مردم به زودی ثمرات آن را می بینند.

وی گفت: با اجرای این نرم افزار شهروندان می توانند امورات مربوط به حوزه شهرداری را از داخل منزل خود پیگیری کنند.

وی نرم افزار جامع معماری و شهرسازی را بسیار کارآمد و قوی توصیف و تصریح کرد: بر اساس این نرم افزار، کارشناسان شهرداری می توانند ساختمان ها و فضاهای شهری از جمله لایه‌های مختلف تاسیسات شهری را به صورت سه بعدی مشاهده کنند.

شهردار کرمان در ادامه رویکرد خود را شهروند مداری ذکر کرد و گفت: زمانی که به عنوان شهردار، این مسئولیت را پذیرفتم سعی کردم با ایجاد ساختاری جدید، موضوع شهروند مداری را دنبال کنم تا بر اساس آن، زمینه‌ی مشارکت مردم در شهرفراهم شود.

وی ایجاد شفافیت در زمینه‌ی اقدامات شهری و همراهی مردم با شهرداری را بسیار مهم دانست و افزود: شهروندان جمعیت زیادی هستند و در صورتی که بخواهیم این جمعیت را به بدنه شهرداری متصل کنیم نیازمند ایجاد ساختارهای نظامند در شهرداری هستیم که یکی از این ساختارها ایجاد نرم افزارهایی است که کارها را تسهیل کرده  و شفافیت ایجاد می‌کنند.

عالم زاده ۱۳۷ را اولین نرم افزار شهرداری ذکر و خاطرنشان کرد: این نرم افزار به روزرسانی  شده است واز فروردین ماه سال آینده اطلاعات آن بر روی سایت شفافیت بارگذاری و بر اساس آن، نقاط قوت و ضعف چهار منطقه‌ی شهرداری با یکدیگر مقایسه می شوند.

وی همچنین به شفافیت درون سازمانی و ایجاد نرم افزار جدید اداری و مالی اشاره کرد وگفت: در سایت شفافیت شهرداری نیز موضوعات مهم را بارگزاری کردیم و برای اولین بار نقشه طرح تفضیلی  و قراردادها را در این سایت قرار دادیم.

شهردارکرمان در ادامه تصریح کرد: سال آینده  سالی خوب برای استفاده و بهره وری از ساختارها و برنامه های جدید است و مردم به زودی ثمرات آن را می بینند.

وی رویکرد دیگر شهرداری را حرکت از مردم  محوری به  سمت محله محوری دانست و افزود: راه اندازی شورای اجتماعی محلات در همین راستاست و می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند.

عالم زاده  از سرعت گرفتن طرح ممیزی شهر کرمان در سال آینده خبرداد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با اتمام این طرح، زیرساخت های لازم برای اجرای نرم افزارهای شهری  فراهم شود و شهرداری در سال آینده با اجرای برنامه‌های منسجم تر، شرایط خدمت خوبی را برای شهر کرمان فراهم کند.

مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات