از رسانه ها می خواهیم انتقادات مردمی در حوزه شهر را به ما انتقال دهند

‍ شهردار کرمان:

از رسانه ها  می خواهیم  انتقادات مردمی در حوزه شهر را به ما انتقال دهند

شهردار کرمان گفت: رسانه ها به خصوص نشریات می توانند مطالبه گری  را در جامعه  ترویج دهند. بنابراین ما از رسانه های مختلف انتظار داریم انتقادات و پیشنهادات مردمی در حوزه شهر را  به ما انتقال دهند  و پیگیر مطالبات مردمی باشند .

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده  با حضور در دفتر نشریه جام جم در جمع روزنامه نگاران و نمایندگان نشریات سراسری در کرمان، نشریات را  از مهم ترین ارکان جامعه مدنی برشمرد و خاطر نشان کرد:رسانه‌ها می توانند شفاف سازی در حوزه اقدامات و برنامه های دولتی را در جامعه ترویج داده و در این رابطه نقش بسزایی داشته باشند .

وی با تاکید بر این که در راستای فرهنگ سازی می توان از ظرفیت رسانه ها استفاده کرد، افزود: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال  از رسانه ها در خواست دارم به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و جسمی و همچنین جلوگیری از آسیب رساندن به تاسیسات شهر ی در این رابطه فرهنگ سازی کنند.

شهردار کرمان با اشاره به تشکیل "کمپین نه به چهارشنبه سوری پر خطر " افزود: از رسانه ها می خواهیم در این زمینه اطلاع رسانی کنند  تا  پایان سال خوبی داشته باشیم.

وی  به اهمیت وجود رسانه ها در جامعه اشاره کرد و افزود :رسانه ها چشم بینای مردم هستند  و  مسئولان می دانند رسانه ها بر عملکرد آنها نظارت دارند و خطاها و سوء مدیریت را بازتاب می‌دهند.

عالم زاده ادامه داد: شهرداری مانند هر ارگان دیگر برنامه و بودجه مشخص دارد که باید در این چارچوب پیش رود اما بعضی از موارد مربوط به بودجه نیست  و به حوزه مدیریت مربوط می‌شود که مردم می توانند در صورت مشاهده کم کاری از آن انتقاد کنند.

وی افزود: بعضی از کم کاری‌ها و مشکلات، هر چند کوچک می تواند برای  مردم مهم باشد اما ممکن است  به اشتباه و سهوا از چشم مسئول دور مانده باشد که بازتاب آن می تواند تاثیر گذار باشد.

شهردار کرمان  تاکید کرد:رسانه ها از جمله نشریات و  فضای مجازی را در کنار خود می‌بینیم  و پذیرای انتقادات و پیشنهادات هستیم.

عالم زاده در ادامه از بر گزاری جشنواره رسانه و شهر در سال آینده  خبر داد و گفت  این جشنواره با مسئولیت خانه مطبوعات برگزار می شود و در آن به آثار برتر جوایزی تعلق میگیرد .

مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات