علی رغم  مشکلات موجود ، اجرای پروژه آبرسانی "مجتمع شمال شرق " با جدیت پیگیر هستیم.

علی رغم مشکلات موجود ، اجرای پروژه آبرسانی "مجتمع شمال شرق " با جدیت پیگیر هستیم.

محمد مظفری مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آشتیان با بیان اینکه پروژه آبرسانی "مجتمع شمال شرق " آشتیان بزرگترین پروژه آبرسانی به روستاهای این شهرستان در حال حاضر می باشد از پیگیری های جدی برای اجرای این پروژه خبرداد و گفت : در سال ۹۷ پیمانکار این پروژه به علت افزایش قیمت کالا و خدمات حاضر به انجام تعهدات خود نشد و مجبور شدیم با پیمانکار دیگری قرار داد ببندیم.

وی ادامه داد : بعد از تعویض پیمانکار ، کار اجرای پروژه با جدیت انجام شد و تا کنون مخزن ۱۰۰۰متری این پروژه پیشرفت ۶۵ درصدی داشته و حدود ۵هزار و۷۵۰ متر خطوط انتقال آب در این پروژه انجام شده  و فنس پیرامون چاه این مجتمع در حال تکمیل می باشد.

وی از توقف اجرای خط انتقال پروژه به دلیل مشکل تملک اراضی مسیر عبور لوله با شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر این شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد بزودی با کمک مسولین محترم استانی وشهرستانی این مشکل هم بر طرف شود.

وی گفت با اجرای کامل این پروژه ۶ روستای مزرعه نو،انانجرد،امیر آباد،صالح آباد،کوشکک وبهارستان وهمچنین یک روستا از شهرستان اراک به نام چشمه خورزن  از آب شرب پایدار وسالم بهره مند میشوند.

محمد مظفری از دیگر اقدامات انجام شده برای تامین آب مورد نیاز مردم روستاهای شهرستان آشتیان در سال ۹۷  را تعویض شبکه توزیع آب روستای بهارستان، رفع ۴۹۲ مورد شکستگی ،تعمیر تله متری ۵ مورد،تعمیر تابلو برق ۵۲ مورد،تعمیر و سرویس پمپ ۴ مورد،تعمیر حوضچه شیر آلات ۴ مورد،ساخت حوضچه ۷ مورد،بهسازی و بستن اصولی درب چاه و چشمه ها ۳ مورد،تعویض لوله  آبده چاه ۴۲ متروهمچنین ۱۵۸ مورد انشعاب جدیدبرشمرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آشتیان تصریح کرد : در سال آینده در نظر داریم  نسبت به تعویض  شبکه داخلی روستاهای محسن آباد، موسی آباد اقدام نماییم و همچنین اجرای مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای بهارستان ، تجهیز چاه  و اجرای خط برق مجتمع شمال شرق و اجرای فنس و محوطه سازی مخزن صالح آباد را با یاری خداوند متعال انجام دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات