بمنظور بهبود کیفیت آب شرب ۵ روستای شهرستان محلات دستگاه تصفیه آب نصب میگردد.

بمنظور بهبود کیفیت آب شرب ۵ روستای شهرستان محلات دستگاه تصفیه آب نصب میگردد.

مجید شاه میرزایی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان محلات از نصب دستگاه تصفیه آب (دستگاه فیلتراسیون )  به منظور بهبود کیفیت آب شرب ۵ روستای لریجان ، نخجیروان ، مزور ، افشجرد و محمدآباد این شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

وی با بیان اینکه به زودی این دستگاه نصب خواهد شد علت این اقدام را رفع مشکل کیفیت منابع آبی این روستاها عنوان کرد.

شاهمیرزایی گفت : در سال ۹۷ پروژه آبرسانی به روستای سبز کندر با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر انجام شد که عملیات عمرانی آن شامل اجرای خط انتقال برق و اجرای ۱۳۰۰ متر خطوط شبکه توزیع آب در این روستا بود.

وی  همچنین از اتمام اجرای پروژه آبرسانی به مجتمع آبگرم  شهرستان محلات با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰میلیون تومان خبر داد و اعلام کرد در این مجتمع ۶۴۳۰ متر شبکه توزیع آب اجرا شده است.

مدیر امور آبفار شهرستان محلات با اشاره به وضعیت خوب شبکه توزیع آب در روستاهای شهرستان محلات گفت : خوشبختانه طی سالهای اخیر اکثر شبکه های توزیع آب در روستاهای این شهرستان نوسازی شده است که این امر باعث شده آمار شکستگی های لوله آب در این شهرستان کاهش چشمگیری داشته باشد.

شاه میرزایی گفت : حفظ کیفیت آب  در روستاها اولویت اصلی ماست و از این رو در سال ۹۷  ، عملیات شستشوی ۱۹ مخزن ذخیره آب  مجموعا به حجم ۳۵۰۰ متر مکعب در روستاهای شهرستان محلات انجام شد و برای اطمینان از کیفیت آب شرب مردم روستاها در سال جاری تعداد ۳۹۰ مورد  نمونه برداری شیمیایی و میکروبی وهمچنین  ۸۷۵ مورد تست کلر سنجی انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات