راه اندازی  سامانه آموزش مجازی  شرکت برق منطقه ای باختر

راه اندازی سامانه آموزش مجازی شرکت برق منطقه ای باختر

رشد سریع فناوری اطلاعات ، علاوه بر تحول روشهای آموزشی ، سازمان ها را به سمت استفاده از مزایای پرشمار این تکنولوژی ها سوق داده است به همین منظور سامانه آموزش مجازی در شرکت برق منطقه ای باختر راه اندازی شد .
به گزارش روابط عمومی برق باختر "علیرضا حبیبی "مدیر دفتر آموزش ضمن بیان مطلب فوق بیان داشت :دفتر آموزش همگام با تکنولوژی و تحولات فن اوری ارتباطات در عرصه آموزش و با همکاری دفترفناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات سامانه آموزش مجازی در شرکت را راه اندازی نموده است .
وی افزود:باتوجه به گستردگی جغرافیایی تحت مدیریت برق باختر و پراکندگی کارکنان بهره بردار قرار است برخی از دوره های آموز شی از طریق این سامانه برای همکاران برگزار گردد . همکاران می توانند با مرورگر گوگل گروم وارد آدرس my.brec.ir و با کلمه کاربری و رمز عبوری که در سیستم جامع استفاده می نمایند، وارد سامانه آموزش شوند .
ایشان در بیان مزایای آموزش مجازی گفت: در دسترس بودن وهمگانی بودن از مزایای این طرح است به طوریکه در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته همکاران می توانند از این سامانه استفاده نمایند.
وی افزود: از آنجائیکه کارکنان در شرکت اغلب با پراکندگی های مختلف به فعالیت های کار مشغول هستند، از این روکارکنان می توانند، موضوعات آموزشی را با سرعت و آهنگ مطلوب خود یاد بگیرند.
حبیبی در پایان گفت: در آموزش حضوری کارکنان تنها می توانند در تعداد محدودی از برنامه های آموزشی که در یک دوره معین وجود دارد شرکت نمایند . اما در آموزش مجازی مطالب آموزشی همواره در دسترس کارکنان است و آنها هیچ محدودیتی در فراگیری ندارند .
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای باختر

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات