یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به محیط‌ زیست میبد اختصاص یافت

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به محیط‌ زیست میبد اختصاص یافت

محیط‌ زیست برای اولین بار مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را برای تجهیزات حفاظتی منطقه مرور میبد و حمایت از طرح‌های مشارکتی مردمی در این منطقه اختصاص داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد،«نیره پورملائی» در دیدار با فرماندار میبد گفت: مهم‌ترین مسائل حوزه کاری محیط ‌زیست در میبد مسائل مرتبط به صنعت و نیز موضوعات در حوزه محیط زیست طبیعی است .
وی عنوان نمود: صنایعی که شرایط و مقررات سازمان را رعایت نکرده و همچنان آلاینده مانده‌اند برای اخذ عوارض آلایندگی معرفی شدند.
مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان یزد پایش خود اظهاری را یکی از طرح‌های این سازمان در چند ماه اخیر عنوان کرد، که صنایع بر اساس آن موظف هستند به ‌صورت فصلی پایش خود اظهاری خود را ارائه کنند.
وی در ادامه از راه‌اندازی تابلو نمایشگر ایستگاه کیفی هوا نیز به ‌عنوان یکی از اقدامات مهم یاد کرد که مردم می توانند از سلامت محیط خودشان مطمئن شوند .
پورملائی بازیافت پسماندهای صنعت و بازچرخانی آب را نیز مهم شمرد و افزود: با دعوت از پژوهشگران در این زمینه می‌توانیم حداقل مصرف آب را در صنایع داشته باشیم و این کمک بزرگی به حفظ منابع خواهد بود .
در پایان این دیدار فرماندار میبد با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مستمر مدیرکل حفاظت محیط ‌زیست استان یزد در حمایت و همراهی برنامه‌های حوزه محیط‌ زیست شهرستان تقدیر تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات