حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد در طرح کتابخانه گردی

حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد در طرح کتابخانه گردی

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با حضور در کتابخانه امام علی(ع) در ویژه برنامه‌های طرح کتابخانه‌گردی شرکت نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، در این مراسم که به مناسبت سالروز تاسیس نهاد برگزار شد، نیره پورملائی با بیان اینکه این طرح می تواند باعث توسعه فرهنگی در استان  شود افزود: با توجه به احساس نیاز کتابخوانی در جامعه و سنت کتاب خواندن بعنوان میراث ماندگار، حضور مسئولین در کنار مردم، به بازسازی مجدد این فرهنگ عمومی می انجامد .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران گفت: کسب این عنوان مرهون تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های همه دستگاه‌های فرهنگی استان است و امیدواریم با همراهی همه دستگاههای اجرایی استان ، شاهد اجرای برنامه‌های خوب و پربار در پایتخت کتاب ایران در سال آینده باشیم .
پورملائی در ادامه ضمن بازدید از مجموعه کتابخانه و قسمت نابینایان پیشنهاد نمود: در راستای ترویج فرهنگ زیست محیطی این اداره کل آمادگی دارد با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کتاب معرفی محیط زیست و مناطق تحت مدیریت استان را به خط بریل جهت استفاده روشن دلان تهیه نمایند که این پیشنهاد با استقبال مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مواجه و مقرر گردید طی تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه این امر در ابتدای سال آینده محقق گردد .
گفتنی است، ویژه ‌برنامه‌های طرح ملی «کتابخانه‌گردی» به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی، همزمان با سراسر کشور در
۱۰ کتابخانه منتخب استان یزد برگزار شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات