اعطای اعتبار نامه منتخبان شورای مرکزی سازمان در شورای انتظامی

اعطای اعتبار نامه منتخبان شورای مرکزی سازمان در شورای انتظامی


نشست تودیع و معارفه منتخبان شورای مرکزی در شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان, روز چهارشنبه ۲۱ اسفند با حضور هیئت رئیسه شورای مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی, در این نشست مهندس رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، گفت:سازمان در سال ۹۷ بزرگترین چالش های طول دوره فعالیت خود را پشت سر گذاشته و خوشبختانه در حالی به آغاز سال جدید نزدیک می شویم که مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و در حال حاضر ارتباط ما با وزارتخانه، شهرداری و سایر دستگاههای مرتبط با حوزه ساخت و ساز در وضعیت خوب و رو به بهبود قرار دارد.
مهندس بهادری دبیر اجرایی شورای مرکزی نیز با تشریح اهمیت و جایگاه شورای انتظامی در رسیدگی به تخلفات، بر ضرورت رعایت قانون تاکید ورزیدوگفت:اقدامات و عملکرد شورای انتظامی باعنایت به رعایت بیطرفی در قضاوت ها بمنزله شاقول و معیار محسوب می‌شود .
در این نشست، مهندس بنیادی نژاد که تا به حال در دو دوره ریاست شورای انتظامی سازمان را عهده دار بوده است، در گزارشی از وضع پرونده های موجود و روند کاری شورای انتظامی اظهار داشت: بر اساس آمار، تخلفات مهندسان عضو سازمان، نزدیک به نیم درصد جمعیت آنهاست که در شورای انتظامی مطرح است و این نشانه سلامت عملکرد قاطبه مهندسان عضو سازمان است.
در پایان مراسم، اعتبارنامه های آقایان مهندس علی بنیادی نژاد و مهندس امیرسلیمی که در جلسه اخیر شورای مرکزی به عنوان منتخبان سازمان در شورای انتظامی انتخاب شده‌اند،به آنان اعطا شد. گفتنی است شورای انتظامی سازمان مرکب از پنج نفر است که شامل دو تن منتخبین شورای مرکزی، دوتن منتخبان وزارت راه و شهرسازی و یک نفر از سوی قوه قضاییه است. دوره خدمت اعضای شورای انتظامی سه سال است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات