نشست صمیمی دکتر جمالی نژاد با فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد

نشست صمیمی دکتر جمالی نژاد با فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد

همزمان با ۲۲ اسفند ماه "روز بزرگداشت شهدا" نشست صمیمی دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با فرزندان و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران شاغل در این سازمان با حضور مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر جمالی نژاد در این نشست با بیان اینکه استقلال و امنیت امروز مدیون مجاهدتها و ایثارها و شهادتهاست، اضافه کرد: این مناسبتها در حقیقت فرصتی است که همه با شهیدان تجدید خاطره و از آنان قدردانی نماییم و در برابر صبر و گذشت خانواده هایشان سر تکریم فرود آوریم تا فضای جامعه مملو از احترام به شهادت و شهید و خانواده های آنان شود.

وی با بیان اینکه همواره باید شهدا و رفتار و افکار آنها را مدنظر داشته باشیم، اظهار کرد: امروز در چهل سالگی انقلاب و در آستانه گام دوم همچنان نیازمند مجاهدت جوانان و برگزیدگان در میدان هاى دیگر مثل میدان علم و پژوهش، میدان تلاش برای آبادانی و پیشرفت شهرها و روستاها، عرصه کوشش براى اعتلای معنویت و اخلاق و ترویج سبک زندگی و فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی، عرصه ایجاد امید و تعمیق وحدت هستیم تا آینده روشن و امیدبخش را برای مردم عزیز کشورمان بسازیم.

در این جلسه دکتر یاوند عباسی مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور طی سخنانی با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا ایثارگران و خانواده معظم شهدا را به نحو مناسبی تکریم نماییم، بر ضرورت المان سازی با موضوع شهید و شهادت در شهرها، مناسب سازی معابر شهرها برای معلولان تاکید نمود.

در این جلسه همچنین چند نفراز حاضران نظراتشان را در بیان نمودند و در خاتمه از فرزندان و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران شاغل در سازمان تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات