اولین جلسه کارگروه هماهنگی بسیج سازندگی کشور/ تاکید جمالی نژاد بر تشکیل کارگروه های استانی و بهره گیری از ظرفیت جوانها در جرای ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده

اولین جلسه کارگروه هماهنگی بسیج سازندگی کشور/ تاکید جمالی نژاد بر تشکیل کارگروه های استانی و بهره گیری از ظرفیت جوانها در جرای ۴۰ هزار پروژه عمرانی زودبازده

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با تقدیر از بسیج سازندگی برای اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده در روستاها و شهرهای کوچک کشور بر تشکیل کارگروه های استانی این موضوع و بهره گیری از ظرفیت جوانها در اجرای پروژه ها تاکید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مهدی جمالی نژاد که صبح چهارشنبه ۲۲ اسفند در اولین جلسه کارگروه هماهنگی بسیج سازندگی کشور که در وزارت کشور تشکیل شد سخن می گفت، با بیان اینکه قرار است در دهه پنجم انقلاب شاهد یک جهش در انجام فعالیتها با هدف پیشرفت کشور باشیم، از بسیج سازندگی که در شرایط فعلی اقتصادی کشور با هدف ایجاد امید در جامعه و توسعه مناطق محروم اجرای ۴۰ هزار پروژه عمرانی را آغاز کرده، تشکر نمود.

وی افزود: به منظورهماهنگی و تعامل حداکثری لازم است در کنار کارگروه ملی، کارگروههای استانی نیز تشکیل تا مدیران استانها و مدیران استانداری ها و فرمانداران هم در روند اجرای این پروژه ها مشارکت نمایند.

وی همچنین با اشاره به اینکه حضور خیرین در این عرصه میتواند تاثیرگذار باشد، تاکید کرد: باید به حضور خیرین در اجرای پروژه ها سمت و سوی مناسبی داد.

جمالی نژاد در ادامه بر استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان در اجرای این پروژه ها تاکید نمود و گفت: بهترین جا برای استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان،‌ بسیج سازندگی است که کار اجرا را لمس و درک کنند و آنان را برای کار اجرایی توانمند می کند.

وی بر تقویت روحیه کار و نشاط و داشتن روحیه اوایل انقلاب و دهه شصت در خصوص خدمت شبانه روزی برای رفع محرومیتها تاکید کرد و گفت: حضور بسیج سازندگی این روحیه را تقویت می کند، همچنین استفاده از ظرفیت نیروی های متخصص و کارشناسان مجرب و کمک به تمرین مدیریت و کار گروهی است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آماده همه نوع همکاری و همفکری در خصوص اجرای ۴۰ هزار پروژه می باشد، پیشنهاد کرد که تفاهم نامه ای بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور وسازمان بسیج سازندگی برای پیشبرد هرچه بهتره کارها منعقد شود.

جمالی نژاد در خاتمه با بیان اینکه جلسات کارگروه هماهنگی بسیج سازندگی کشور بطور مستمر تشکیل خواهد شد، گفت: امیدوار هستم این اقدامی که شروع شده است به بار بنشیند و در همه روستاها و شهرها شاهد پیشرفت آن و رفاه مردم باشیم.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات