زیرسازی بیش از ۱۶۴هزارمتر مربع معابر منطقه دو

زیرسازی بیش از ۱۶۴هزارمتر مربع معابر منطقه دو

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان از زیرسازی ۱۶۴ هزارو ۳۲۷ متر مربع از معابر سطح منطقه در ۱۱ماهه سال جاری خبرداد و گفت: از آنجایی که وجود معابر خاکی و ناهموار باعث نازیبایی بصری و ایجاد گرد و غبار است؛ منطقه دو شهرداری کاشان برای رفاه حال شهروندان ادامه زیر سازی و آسفالت معابر سطح منطقه را در دستور کار قرار داد.
احمدشاه بالایی افزود: این مقدار زیر سازی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال در ۱۱ ماهه سال۹۷ از محل اعتبارات عمرانی منطقه دو شهرداری کاشان تامین شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان تصریح کرد: اولویت بندی عملیات راهسازی معابر شهری، براساس درخواست های مردمی و اعلام نظر معتمدین و سرمایه های اجتماعی نواحی سه گانه به عنوان یکی از سیاست‌های پیش روی منطقه در سال جاری در حال انجام است.
وی  با اشاره به عملیات راهسازی انجام شده معابرمنطقه در این مدت افزود:  کوچه بلندیان ، شبکه ۱۰۰متری پشت فروشگاه یاس واقع در بلوار امام رضا(ع)  حدفاصل بلواربوستان تا گلستان ، شمشاد۴ ، ابتدای خیابان بهاران، شمشاد۱ ، فرعی های خیابان تابنده، حاشیه خیابان غزنوی، نرگس  ۸ واقع درفاز دوناجی آباد ،ارغوان ۶و۷ و۸  ، لادن ۵ و ۶ و ۷ ،خیابان بلندیان ،خیابان فتح یک و بلوار خاندایی از معابری هستند که عملیات زیر سازی و راهسازی در آن صورت گرفته است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات