عملیات احداث سه زمین ورزشی روباز در سنندج آغاز شد

عملیات احداث سه زمین ورزشی روباز در سنندج آغاز شد

شهردار سنندج با بیان اینکه ارتقاء سلامت شهروندان، ایجاد شور و نشاط و همچنین ترویج ورزش در محلات یکی از برنامه ها  و اولویت های شهرداری است، گفت: ترغیب جوانان به ورزش و فراهم کردن امکانات ورزشی در محلات می تواند در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی تاثیر گذار باشد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین عملیات احداث سه زمین ورزشی روباز در سطح شهر آغاز شد.

شهردار سنندج  اظهار داشت: ارتقاء سلامت شهروندان و جامعه بانشاط می تواند در تعامل وهمکاری بیشتر همشهریان با نهاد مردمی همچون شهرداری تاثیر بسزایی داشته باشد.

مهندس حشمت اله صیدی افزود: یکی از برنامه های شهرداری برگزاری برنامه های شاد فرهنگی و همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی نظیر المپیاد ورزشی محلات است که امسال با حضور بیش از ۲ هزار نفر در آن شرکت نمودند.

وی گفت: ترویج ورزش در محلات قطعاً در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است و در این راستا دستگاههای متولی می تواند با فراهم نمودن امکانات لازم شهروندان بویژه جوانان را به امر ورزش ترغیب نمایند.

مهندس صیدی افزود: احداث زمین های ورزشی توسط شهرداری یکی از اقدامات مهم است که امیدوارم بتوانیم با  تداوم آن نقش مهمی را در جهت ایجاد شور و نشاط در سطح شهر فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج نیز گفت: با برگزاری جلسات مختلف توانستیم در سطح شهر جهت احداث زمین ورزشی اقدام کنیم.

علی پژگول افزود: این سه زمین ورزشی در میدان قانع بهاران به متراژ ۱۹۰۰ متر، بلوار معلم پاییتنر از تقاطع غیرهمسطح بعثت به متراژ ۲ هزار متر و کمربندی آبیدر جنب هتل لاله به متراژ ۱۶۰۰ متر واقع شده است.

وی اعلام کرد: زمین ورزشی که در شهرک بهاران و بلوار معلم برای ورزش های والیبال، بسکتبال و فوتبال قابل استفاده است.

پژگول عنوان کرد: یک زمین ورزشی در کمربندی آبیدر نیز برای ورزش صبحگاهی وعصرگاهی احداث خواهد شد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات