آغاز عملیات گلکاری پارکها و میادین سنندج با ۲۸ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان

آغاز عملیات گلکاری پارکها و میادین سنندج با ۲۸ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، استقبال از بهار طبیعت، افزایش زیبایی نما و منظر شهری، ایجاد چشم انداز زیبا و ارتقاء روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی میادین، بلوارها و پارکهای شهر سنندج با ۲۸ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان آراسته  می شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران از گلکاری میادین، بوستانها و پارکهای سطح شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: عملیات کاشت گلهای فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان ها، میادین، لچکی ها، بلوارها و کلیه فضاهای سبز شادابی خاصی به نما و منظر شهری می بخشد.

مهندس شرمین شریفی عنوان کرد: با توجه به زیبایی گلکاری در فصول مختلف، اثربخشی آن بر چهره شهر و تاثیرات مثبتی که در روحیه شهروندان دارد و در راستای زیباسازی پارکها هرساله انجام عملیات گلکاری در آستانه سال نو انجام می شود.

وی از آغاز عملیات گلکاری پارکها ومیادین سطح شهر خبر داد و گفت: پارکهای سطح شهر با ۲۸ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان آراسته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح گلکاری بهاره از گل های بنفشه، همیشه بهار، مینا چمنی، ترنفل و شب بو که زیبایی خاصی دارند  استفاده می شود.

شریفی گفت: از تعداد ۲۸ هزار جعبه گل و ۱۵ هزار گلدان، ۹ هزار جعبه گل و ۲ هزار گلدان در سطح  پارکهای شهرداری منطقه سه، ۳ هزار جعبه گل و ۲ هزار گلدان در حوزه ناحیه ویژه بهاران، ۷ هزار جعبه و ۲ هزار گلدان در سطح شهرداری منطقه دو، ۷ هزار جعبه گل و یک هزار گلدان در حوزه منطقه یک و همچنین ۲ هزار جعبه گل و ۸ هزار گلدان در محدوده کمربندی آبیدر کاشه می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات