"رضا دادگر پور" سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان شد

" رضا دادگر پور" سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان شد

طی حکمی از سوی شهردار کرمان، "رضا دادگر پور" سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار کرمان در نشستی که با حضور برخی از مدیران  شهرداری کرمان برگزار شد، از زحمات مهندس سید محمد موسوی بابت درایت و  زحماتی که در طول دوران خدمت و تصدی‌گری معاونت مالی و اقتصادی شهرداری و مدیریت‌های قبلی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

سید مهران عالم‌زاده، ضمن درخواست ادامه همکاری مهندس موسوی با شهرداری در دیگر سطوح آن، مهندس رضا دادگر پور را با حفظ سمت، به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری معرفی و منصوب کرد.

وی گفت: با توجه به تعهد، تجربه،  کارایی و شناخت کافی که از مهندس دادگر پور دارم و برای استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌ها ایشان، به این سمت منصوب شده و برای‌شان در این زمینه آرزوی توفیق و موفقیت دارم .

بر اساس این گزارش، رضا دادگر پور در حال حاضر معاون برنامه ریزی و  توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان است که با حفظ سمت طی حکمی که در ادامه آمده است از سوی شهردار کرمان به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمان انتخاب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای رضا دادگرپور

با سلام

نظر به تعهد، تجربه، کارایی و شناخت کافی که از جنابعالی دارم و به جهت استفاده از این قابلیت ها و توانمندی ها به موجب این حکم ضمن حفظ سمت به عنوان«سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری» منصوب می شوید. بررسی و صدور دستورالعمل های مالی برابر مقررات مصوب، نظارت بر بررسی و ارزیابی و کارشناس اراضی و املاک مورد معامله شهرداری اعم از خرید، فروش، اجاره، نظارت بر حفظ و اداره کردن دارایی های منقول و غیرمنقول متعلق به شهرداری، نظارت بر عملیات حسابرسی، نظارت بر نحوه انعقاد قراردادها و اجرای مفاد آنها، نظارت بر وصول درآمدها و سعی در ازدیاد درآمدها، نظارت بر کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری، نظارت براعتبارات مصرف شده از جمله مواردی هستند که انتظار می رود با بهره گیری از تجارب خود و ظرفیت های موجود در انجام آن اهتمام ورزید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از همدلی و همکاری پرسنل در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف یاد شده ضمن رعایت قوانین و مقررات موفق و موید باشید.

سیدمهران عالم زاده

شهردارکرمان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات