تولید جداول باکیفیت، موجب فروش ۳۰۰ هزار قالب جدول در سال جاری شد

مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان:

تولید جداول باکیفیت، موجب فروش ۳۰۰ هزار قالب جدول در سال جاری شد

مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان گفت: تولید جداول با کیفیت و متفاوت در کارخانه‌ی جدول سازی شهرداری، موجب شد تا امسال حدود ۳۰۰ هزار قالب جدول تولیدی این کارخانه به فروش برسد.

عطاالله منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار کرمان آنلاین، با اشاره به فعال بودن کارخانه‌ی جدول سازی شهرداری کرمان و افزایش کیفی محصولات این کارخانه افزود: روزانه ۳۲۰۰ قالب جدول در این کارخانه تولید می‌شود و قصد داریم ماهانه حداقل ۱۰۰ هزار قطعه بتنی جدول، بلوک و پی ورس، نیوجرسی، دیوار پیش ساخته و ... را تولید کنیم.

وی با اشاره به این که شهرداری‌های استان کرمان و شهرداری‌های مناطق چهارگانه‌ی شهر کرمان از این جداول برای کارهای عمرانی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی نیز می توانند جداول مورد نیاز خود را از این کارخانه خریداری کنند.

منوچهری از همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری برای تولید جداول ترافیکی خبر داد و گفت: بر این اساس تعدادی از این نوع جداول برای حل مشکلات ترافیکی تحویل سازمان ترافیک داده شده است.

مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان، به کیفیت بالای جداول بتنی تولید شده در این کارخانه اشاره کرد و گفت: نحوه‌ی عمل‌آوری و نحوه‌ی نگهداری این جداول  بسیار مناسب و فنی است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های تولید کننده‌ی جدول در حال حاضر به روز هستند؛ افزود: در تولید این جداول از مصالح  با کیفیت استفاده گردیده و در فرایند ساخت و نگهداری نیز نکات فنی لازم رعایت شده است.

منوچهری خاطرنشان کرد: جدول‌های تولید شده در این کارخانه حدود ۲۰ تا ۳۰ سال عمر مفید دارند و به همین دلیل محصولات این کارخانه همواره مورد استقبال شهرداری‌های مناطق و دیگر شهرهای استان بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا سعی کردیم با تولید جدوال با کیفیت از لحاظ کمی نیز نیاز استان را  برآورده کنیم.

وی همچنین به همکاری با سازمان های زیر مجموعه شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: در راستای این همکاری حدود ۵۰۰ عدد صورت قبر ساخته و تحویل سازمان بهشت زهرا شده است.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر یک میلیارد قطعات بتنی شامل جدول و نیوجرسی و دیوار بتنی، تولید و بیش از ۸۰ درصد آنها نیز تحویل و اجرا شده است.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۷۵۸۳.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۳۵۴۶۷.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات