آمادگی جهت ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز

آمادگی جهت ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر  شهرداری مرکز استان، حمیدرضا فضل الله نژاد رییس این  سازمان از بازتعریف جانمایی و نظافت ۴۲ ایستگاه تاکسی ، اتوبوس و مینی بوس در نقاط پرتردد شهر در ایام نوروز خبرداد و گفت: در این ایستگاه‌ها تاکسی‌ها، اتوبوس ها و مینی بوس ها آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی سازمان حمل و نقل بار و مسافر و برگزاری جلسات هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در حوزه‌های مرتبط افزود: با هماهنگی دستگاه های ذیربط در امر ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای پایانی سال، در تلاش هستیم تا رضایتمندی شهروندان را در این حوزه به حداکثر برسانیم.

فضل الله نژاد تاکید کرد: برنامه ریزی برای استقرار نیروهای سازمان در نقاط پر تردد شهر در راستای  نظارت دقیق و ارائه خدمات مرتبط با سفر در حوزه مسافر و گردشگری و نیز پاسخگویی به شکایات انجام شده است.

این مسئول ادامه داد:  به منظور نظارت بهتر و دقیق تر سازمان بر ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان ، اقدامات ویژه‌ای همچون تعیین شیفت پرسنل بازرسی سازمان در دو نوبت صبح و عصر، تعیین سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات به شماره ۳۰۰۰۲۲۲۳۲۴۲۵۰۰ و ۳۳۲۶۲۹۵۸جهت بررسی انتقادات و پیشنهادات ارسالی از طرف مسافران در ستاد نوروزی مورد تصویب قرار گرفت.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری با بیان اینکه نماینده ویژه این سازمان جهت استقرار در مرکز نظارت تصویری و حمل و نقل و ترافیک شهرداری تعیین شده است، خاطر نشان کرد: آراستگی ناوبران، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان فعال با محوریت مهارت‌های ارتباطی و موضوعات مرتبط با گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات