وحدت رویه روابط عمومی ها مهم ترین عامل دستیابی به اهداف سازمانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، نشست مدیران روابط عمومی شهرداری مرکز استان با حضور ناصر معیل معاون خدمات شهری شهرداری ساری، یاسر رضازاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیران روابط عمومی مناطق سه گانه و سازمان های تابعه شهرداری ساری به میزبانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی برگزار شد.

در این نشست، یاسر رضازاده با گرامیداشت روز شهدا و پاسداشت مقام آنان به استقبال از پیشنهادهای سازنده مدیران روابط عمومی در راستای افزایش کیفیت فعالیت های تخصصی در این حوزه اشاره کرد و گفت: مدیران روابط عمومی باید با تثبیت جایگاه سازمانی در راستای تقویت عملکردهای خود حرکت کنند و روابط عمومی مرکزی شهرداری ساری همواره از پیشنهادها و راهکارهای سازنده آنان برای کیفی سازی فعالیت ها در این حوزه استقبال می نماید.

وی به ضرورت توجه بیشتر به افزایش کیفیت محتوایی مدیران روابط عمومی در سازمان ها و مناطق تاکید کرد و افزود: تولید محتوای با کیفیت در روابط عمومی باید به گونه ای باشد که برای شهر، شهروند و شهرداری آورده ی مفید داشته باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری اظهار داشت: یکی از کارهای مهم روابط عمومی خط مشی دادن به رسانه هاست؛ مدیران روابط عمومی باید به گونه ای عمل کنند که خط سیر رسانه های عمومی بر اساس عملکرد آنان ترسیم شود.

رضازاده با قدردانی از فعالیت های روابط عمومی مناطق و سازمان های تابعه در راستای عمل به وظایف سازمانی تصریح کرد: بدون تردید روابط عمومی مناطق و سازمان های تابعه شهرداری ساری نسبت به همسان های خود بسیار حرفه ای عمل می کنند اما این مسئله نباید مانع یادگیری و تخصص گرایی در این حوزه شود.

در پایان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مرکز استان با تقدیر از زحمات شعبان وفایی نژاد بعنوان یکی از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در شهرداری گفت: لازم است در این جلسه از زحمات ایشان قدردانی کنم و امیدوارم مدیران روابط عمومی با استفاده از انرژی و تجارب ایشان گام های بهتر در راستای اعتلای سازمان خود بردارند.

در ادامه، ناصر معیل، معاون خدمات شهری شهرداری ساری به اهمیت عملکرد قوی در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها باید به گونه ای عمل کنند که مهم تلقی شوند؛ بدون تردید اگر مدیر روابط عمومی، دغدغه های مدیر و اهداف سازمان خود را بشناسد می تواند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

وی افزود: ما معتقدیم روابط عموم های، چشم و گوش مدیر در شنیدن نقدها و زبان او در بیان عملکردها هستند و صدالبته خود آنان نیز باید به این وظیفه ذاتی واقف باشند.


در ادامه، معیل به تاثیر فعالیت های روابط عمومی در جریان سازی اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: تاثیرگذاری در حوزه های اجتماعی می تواند زمینه های توسعه شهر و رفع مشکلات را آماده کند؛ یقیناً روابط عمومی ها می توانند با ایجاد زمینه های فکری مناسب، تاثیر بسزایی در حوزه های اجتماعی داشته باشند.

معاون خدمات شهری به نقد ناصحانه و محترمانه توسط روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: مدیران روابط عمومی باید به نقد ناصحانه با حفظ احترام مدیران بپردازند و اهل مشورت باشند؛ وحدت رویه روابط عمومی ها و پرهیز از عملکرد جزیره ای، بهترین عامل برای دستیابی به اهداف عالی سازمانی در این حوزه خواهد بود.

در ادامه با اهدای لوح توسط معاون خدمات شهری شهرداری ساری از زحمات شعبان وفایی نژاد بعنوان پیشکسوت حوزه روابط عمومی در شهرداری قدردانی شد.

در پایان، به مناسبت ۲۲اسفند، روز بزرگداشت شهدا، مدیران روابط عمومی شهرداری ساری با حضور در گلزار شهدا، ضمن غبارروبی مزار شهدا، با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات