ضرورت استفاده از توانمندی زنان در راستای توسعه شرکت

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: از توانمندی زنان بایستی به عنوان یک سرمایه در راستای توسعه شرکت استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "  سیدحسن رضوی"  با بیان این مطلب اظهار کرد: نیروی انسانی در بدنه تمام شرکت ها به عنوان یک سرمایه محسوب شده که نیازمند توجه ویژه ای می باشند. در شرایط فعلی نیز بانوان نیمی از جامعه به شمار رفته که در بخش های اداری بسیار پررنگ  حضور دارند.

وی با بیان اینکه توجه نکردن به بانوان، مشکلات کشور را دو برابر خواهد کرد، تصریح کرد: با توجه  به اینکه در دهه گذشته بر تعداد بانوان شاغل افزوده شده است، شایسته گزینی نیز در این بخش باید صورت گیرد.

رضوی همچنین اضافه کرد: شرکت آب منطقه ای تهران مجموعه ای با قدمت بالا است و هرسال تعداد زیادی از افراد به مرحله بازنشستگی می رسند  و افرادی جدیدی همواره جایگزین آن ها شده که باید در سطح وزارت نیرو برای نوع قرارداد آن ها برنامه های مشخصی  وجود داشته باشد تا تبعیض هایی که همواره وجود داشته است، مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه یکسان سازی قراردادها می تواند بعضا مشکلات نیروی انسانی شرکت را حل نماید، ادامه داد: همه افتخار ما این است که در مجموعه ای کار می کنیم که وظیفه آن آبرسانی است و ارائه خدمات به شکل صحیح تر می تواند برکت کار را دوچندان کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران ضمن تاکید بر توجه ویژه به نیازهای همکاران در این شرایط اقتصادی ادامه داد: اگر همگی پشتیبان هم بوده و به شکل گروهی در راستای اهداف شرکت قدم برداریم،  می توانیم شرایط شرکت را بهتر کنیم.

وی با بیان اینکه در شرکت ظرفیت هایی وجود دارد که باید به آن نگاه ویژه ای شود، افزود: بانوان باید همدلی و همکاری را سرلوحه کارهای خود قرار داده تا مشکلات حل شود. مدیران و مسوولان شرکت نیز در تلاش بوده تا  با رقم زدن شرایط بهتر مشکلات همکاران  مرتفع شده تا بتوانند با فراغت بال کار بهتری را ارائه کنند.

رضوی در بخش پایانی از سخنان خود بر لزوم  آموزش بانوان در زمینه های  مرتبط با خانواده تاکید و خاطر نشان کرد : آموزش می تواند سبک کار بانوان همکار را تغییر داده و موجبات پویایی و تخصص را فراهم نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات