چراغ جدید در بافت تاریخی یزد نصب شد

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، امیر ابویی در بازدید میدانی اعضای شورای شهر، شهرداری و مسئولانی از میراث فرهنگی و ناحیه تاریخی با اشاره به اینکه ۷۰۰ چراغ ۲۰ وات LED  و ۷۰۰ چراغ ۷۰ وات پر بازده در ناحیه تاریخی شهرستان یزد نصب شده است، افزود: این قبیل چراغ ها به دلیل دارابودن کیفیت نور مناسب و میزان وضوح رنگ بالا، عمر طولانی و مصرف پایین برای تامین روشنایی شهری بسیار مناسب است.

وی ایجاد وضوح دید مناسب و افزایش امنیت و آسایش شهروندان برای حضور در فضاهای شهری را از اهداف تامین روشنایی مطلوب برشمرد و گفت: میزان شدت نور مسیرها و معابر عمومی شهر یزد، منطبق با استاندارد وزارت نیرو است.

این مسئول یادآور شد: بر اساس آمار شش ماهه نخست امسال افزون بر ۲۵۵ هزار چراغ منصوبه در سطح استان وجود دارد که بیش از چهار هزار چراغ جدید از فرودین تا شهریورماه به مجموع این چراغ ها افزوده شده است.

ابویی متذکر شد: تامین روشنایی اطراف مناطق گردشگری و توریستی، بهبود بازدهی نور پایه چراغ های بافت تاریخی و سنتی، تعویض و شستشوی حباب و تنظیم دقیق زمان ساعت های نجومی از برنامه هایی است که در طرح تشدید نظارت بر روشنایی ویژه نوروز اجرا می شود.

قائم مقام مدیرعامل در برق شهرستان یزد اظهار کرد: بخشی از اقدامات بهبود بخش در حوزه روشنایی توسط امور برق یک در منظقه فهادان، کوشکنو و مسیرهای منتهی به مسجد جامع کبیر با همکاری میراث فرهنگی تا پیش از عید نوروز انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات