برگزاری مراسم افتتاحیه مانور مشترک گشت های نوروزی سال ۹۸...

برگزاری مراسم افتتاحیه مانور مشترک گشت های نوروزی سال ۹۸...

غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در مراسم افتتاحیه مانور مشترک گشت های نوروزی شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: همکاری، هماهنگی و همدلی بین دستگاه اجرایی و قضایی و نیروهای انتظامی و سایر مسئولین اجرایی در استان برای رفع تصرف و برخورد با متخلفین در کل کشور نمونه است و این مهم و نعمت را باید فرصت دانسته و شکرگزاری کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در آستانه تعطیلات سال جدید و برخورد با متخلفین فرصت طلب به حقوق بیت المال در اراضی ملی، طبیعی و حریم و بستر رودخانه ها و سد ها، مانور مشترک گشت های نوروزی سال ۹۸ دستگاه های متولی در سالن همایش های شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار شد.

صادقی با یاد آوری اینکه بیشترین تصرف همه ساله در تعطیلات اتفاق می افتد، افزود: این طرح ابتکاری ماندگار در استان است که اجازه نمی دهد حتی یک وجب تصرف انجام شود.

غلامعلی صادقی گفت: همه دستگاه های متولی در چارچوب فعالیت گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در ایام نوروز پیش از هرگونه تخلف سودجویان اقدام کنند. اگر کوتاهی در این زمینه صورت گیرد پیگرد قانونی دارد.

دادستان خراسان رضوی: دستگاه های متولی در برخورد با متصرفین منتظر دستور قضایی نمانند

وی ادامه داد: دستگاه های متولی می بایست هر جا که سودجویان به دنبال تصرف زمین های دولتی و ملی هستند، مطابق قانون عمل نموده و منتظر دستور قضایی نمانند و رفع تصرف را منوط به اجازه حکم نکرده و اقدام کنند.  همچنین گزارش تخلفات را به دادگستری اعلام کنند.

در ادامه مراسم شهردار مشهد در سخان کوتاهی گفت: با برنامه ریزی، حضور، شفافیت، راهنمایی به موقع مردم و رعایت قانون تلاش می کنیم از تخلفات مردم جلوگیری کنیم.

حقدادی، سرپرست دادسرای ناحیه ۷ عمومی و انقلاب مشهد و نماینده دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در گشت های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال استان از نیرو های گشت و دستگاه های اجرایی طرح تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است سامانه اطلاع رسانی گشت ویژه اراضی شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان رضوی ۱۳۱-۱۵۰۴ می باشد؛ که از تمامی مردم خواستاریم در صورت مواجه با تصرف اراضی به این سامانه اطلاع رسانی کنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات