سرپرست آبفار خراسان رضوی با خانواده معظم شهید سلیمانی دیدار و از آنان تجلیل نمود

سرپرست آبفار خراسان رضوی با خانواده معظم شهید سلیمانی دیدار و از آنان تجلیل نمود

همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا سرپرست آبفار خراسان رضوی بهمراه جمعی از مدیران این شرکت با خانواده گرانقدر شهید محمود سلیمانی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست آبفار خراسان رضوی با همراهی جمعی از مدیران این شرکت به مناسبت فرارسیدن سالروز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل شهید محمود سلیمانی، به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی در این دیدار معنوی گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند مرهون خون پاک و مجاهدت هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند.

محمد سهرابی بیان کرد: قدم های استوار مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رشادت ها و خون همین شهدای عزیز است و دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف و افتخارات همه مسئولان است.

رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی در این دیدار گفت: بازدید از خانواده‌های معزز شهدا از دستور کار سالانه این شرکت محسوب می‌شود و هر سال در چند نوبت این سنت حسنه با حضور مسئولان اجرا می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات