برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مدیر عامل، معاونت مالی و امور پشتیبانی و جمعی از مسئولین و کارکنان شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، این مسابقات در سالن ورزشی گیت بوستان برگزار و در رده آزاد تیم های مدیریت حراست و امور محرمانه، تیم معاونت مالی و امور پشتیبانی الف و تیم معاونت مالی و امور پشتیبانی ب، به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و تیم مدیریت حراست و امور محرمانه ج تیم مقام اخلاق را کسب کرد.
در رده سنی پیشکسوتان ( بالای ۴۰ سال) نیز تیم معاونت مالی و امور پشتیبانی، تیم معاونت برنامه ریزی و تحقیقات و تیم معاونت بهره برداری مقام های اول تا سوم را کسب کردند و تیم کانون پیشکسوتان جام اخلاق را به دست آورد.
اهدای جوایز این دوره مسابقات با حضور مدیرعامل شرکت انجام شد و در این مراسم از سوی معاونت مالی و امور پشتیبانی از غلامحسین انجیل کارمند در آستانه بازنشستگی اداره ورزش تقدیر شد.
همچنین به مناسبت دهه فجر مسابقات شنا کارکنان و فرزندان در ۷ رده سنی شامل ۴ رده سنی فرزندان پسر و ۳ رده کارکنان در ماده کرال و مسابقات دارت بانوان و دختران برگزار شد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات