لوله گاز مانعی برای بزرگ‌ترین پل درون شهری کشور

لوله گاز مانعی برای بزرگ‌ترین پل درون شهری کشور

www.BanaNews.irرئیس شورای شهرستان شوشتر از به وجود آمدن مانعی اساسی در مسیر احداث بزرگ‌ترین پل درون شهری کشور خبر داد و گفت: پروژه پل شطیط به لوله گاز برخورد کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) امیر رسولی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: کارگاه روگذر بزرگ‌ترین پل درون شهری کشور در شرایط کنونی به لوله گاز رسیده است و این امر مانع از فعالیت‌های آینده این پروژه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کارگاه پل شطیط به تعطیلی رسیده است، گفت: کارگاه پل شطیط از قسمت روگذر تعطیل شده است و این مشکل باید در اسرع وقت رسیدگی و برطرف شود.

رئیس شورای شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه رایزنی‌های لازم در استان برای رفع این مشکل انجام شده است، گفت: قرار است برای رفع این مشکل با مقامات استانی شرکت گاز جلسه مشترکی برگزار شود و در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم انتظار رسیدگی سریع به حل مشکل و افتتاح پروژه را دارند، خاطرنشان کرد: مردم در شرایط کنونی سرعت عمل در این پروژه را روزانه مشاهده می‌کنند و باید تلاش کرد تا امیدواری که به واسطه سرعت عمل در مردم به وجود آمده است از بین نرود.

رسولی با تاکید بر اینکه پل شطیط شوشتر باید در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد، افزود: مردم شوشتر دیگر توان خلف وعده در این باره را ندارند و باید این پروژه در مدت زمان تعیین شده به پایان برسد.

 

 

    نظرات