آغاز فعالیت کارگروه های دانش آموزی طرح پایلوت ناجیان آب روستا

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: با برگزاری سومین کارگاه آموزشی-توجیهی طرح پایلوت ناجیان آب روستا در مجتمع آموزشی دخترانه ام هانی روستای کارده از توابع شهرستان مشهد، فعالیت کارگروه های دانش آموزی رسما آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کاظم جم با اعلام این خبر افزود: در این طرح دانش آموزان و معلمان در مقاطع متوسطه اول و دوم نظری و هنرستان و همچنین معلمان مدرس کتاب درسی انسان و محیط زیست در پایه یازدهم تحصیلی مفاهیم نجات آب را فرا گرفته و هم اکنون در قالب سه کارگروه به فعالیت و مشارکت خواهند پرداخت .

جم عنوان کرد: دانش آموزان متناسب با علاقه مندی خویش پس از دریافت آموزه های نجات آب در یکی از سه کارگروه فرهنگی، هنری و علمی ثبت نام نموده و مسئولیت انجام مجموعه ای از فعالیت ها به صورت فردی یا گروهی را می پذیرد .

وی خاطرنشان ساخت: در طرح پایلوت ناجیان آب روستا سعی شده برای جامعه روستایی و با بهره مندی از پتانسیل های آموزشی و میدانی روستایی، مخاطبان طرح به صورت مستقیم و چهره به چهره آموزشی دیده و در طول اجرای طرح عملکرد طرح مستمرا بررسی و ارزیابی شود .

جم یادآور شد: همزمان با فرا رسیدن نوروز باستانی، بخشی از فعالیت های دانش آموزان به عنوان نوروزنامه در ارتباط با محورهای موضوعی طرح ناجیان آب روستا تعریف شده است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات