ارائه خدمات غیرحضوری به بهره‌برداران منابع آب در استان سمنان

ارائه خدمات غیرحضوری به بهره‌برداران منابع آب در استان سمنان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدرضا خاموشی" گفت: از ۱۵ اسفند‌ ماه جاری، طبق تفاهم‌نامه بین شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل پست استان سمنان، ارائه خدمات به مشترکان و متقاضیان این شرکت در دفاتر پستی، شهری و روستایی از طریق سامانه یکپارچه حفاظت و بهره‌برداری منابع آب و امور مشترکان(ساماب) انجام می‌شود.
وی افزود: این تفاهم‌نامه در اجرای قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و اجرای مواد مرتبط در فصل دوم قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه ایجاد و بهره‌برداری از دفاتر پستی، پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT ابلاغی از سوی رییس جمهوری به‌منظور ایجاد بسترهای لازم برای کاهش تصدی‌های دولت و کاهش تقاضای سفر، بین شرکت سهامی آب منطقه‌ای سمنان و اداره کل پست استان سمنان منعقد شده است.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای سمنان تصریح کرد: مشترکان و متقاضیان این شرکت در دفاتر پستی شهری و روستایی در سراسر استان، می‌توانند خدمات مرتبط با سامانه یکپارچه حفاظت و بهره‌برداری منابع آب و امور مشترکان(ساماب) را دریافت کنند.
خاموشی اذعان داشت: این خدمات شامل قبول و توزیع مدارک و مجوزهای صادر شده از دفاتر پستی و ارسال به نشانی متقاضیان توسط مجری با استفاده از سرویس‌های پستی از محل موردنظر در زمان تعیین شده است.
وی اظهار داشت: کلیه این خدمات در سطح استان سمنان از طریق دفاتر پستی و ICT روستایی منتخب ارائه می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات