حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در دفتر شهردار میانه

حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در دفتر شهردار میانه

حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در دفتر شهردار میانه

۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری در تاریخ معاصر ایران اسلامی بنام روز شهردار نامگذاری شده است و به همین مناسبت رئیس و اعضای  محترم شورای اسلامی شهر جهت عرض تبریک به دفتر کار شهردار محترم میانه آقای مهندس میرزایی تشریف آوردند.

در این ملاقات که در یک جو صمیمی برگزار شد آقای افضل حسینخانی در مقام رئیس شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک روز شهردار که مقارن است با روز شهادت اسوه علم و شجاعت و متانت سردار جان برکف ایران اسلامی شهید مهدی باکری، ضمن عرض خسته نباشید محضر شهردار میانه از یکسال تلاش صادقانه وی و مجموعه کارکنان و کارگران شهرداری، آرزوی موفقیت و  بهروزی درسال پیش رو توفیق درخدمت گذاری به شهروندان فهیم و ولایت مدار میانه برایشان مسئلت نمودند.

آقای مهندس میرزایی هم ضمن تشکر از حضور اعضای محترم متقابلا از زحمات تک تک اعضاء محترم مخصوصا ریاست محترم و همیشه در صحنه شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر و آماده گی خویش و مجموعه کارکنان تحت امرش را در خدمت گذاری مطلوب سال جدید را اعلام نمود و بر جدیت خود و کارکنان شهرداری در تحقق مصوبات بحق و کارساز آن شورای محترم در طول سال تاکید نمودند. و آرزوی سالی با برکت توام با رشد و آبادانی و ارتقاء سلامتی و نشاط همشریان از خداوند منان مسئلت نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات