مرحله دوم "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" آغاز شد

مرحله دوم "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" آغاز شد

به گزارش شهریار به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، محمد قلیزاده با اعلام این خبر گفت: دومین مرحله آماده باش آتش نشانان در  راستای اجرای طرح کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک با استقرار بیشتر ناوگان آتش نشانی به صورت ثابت و سیار در سطح شهر به مرحله اجرا گذاشته می شود .

قلیزاده گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و در راستای ارایه خدمات ایمنی و امدادی به شهروندان، سازمان آتش نشانی تبریز با افزایش تعداد ناوگان خودرویی ثابت و سیار، دومین مرحله اجرایی آماده باش را به مرحله اجرا درآورده است .

وی با یان اینکه مراکز و مناطق مهم و پردد شهری شناسایی شده است اظهار داشت: نیروهای لازم در محل های مربوطه مستقر هستند که در صورت نیاز به محل های وقوع حادثه اعزام شوند .

مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهرداری تبریز به استقرار نیروهای آتش نشانی در سطح بازار تبریز اشاره کرد و افزود: تمهیدات ویژه برای بازار تاریخی تبریز انجام گرفته، افزایش تردد نیروهای پیاده و گشت موتوری آتش نشانی در داخل بازار تبریز که به صورت روزانه تا آخرین لحظات تردد شهروندان در بازار ادامه دارد یکی از این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با مشاهده هر گونه حادثه، آتش نشانان مستقر و سیار سطح شهر را در جریان وقوع حوادث قرار داده و از آنان درخواست امداد رسانی کنند .

قلیزاده با بیان اینکه ما مخالف برگزاری جشن و سرور در میان شهروندان نیستیم، تاکید کرد:  در گذشته آیین های سنتی زیبایی در این ایام برگزار می شد که نهایتا به خوشی و شادی ختم می شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر با ورود بعضی فرهنگ های نا متناسب از جمله روشن کردن آتش در حجم گسترده، استفاده از مواد محترقه خطرناک و ... که اغلب استفاده از آنها منجر به آتش سوزی های مهیب و بعضا موجب نقص عضو و  مرگ شهروندان می شود که امیدواریم امسال شهروندان با پیوستن به طرح " کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک " بدون صدمات جانی به استقبال سال جدید بروند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات