عملیات خط‌کشی معابر سطح شهر سرعت می گیرد


به مناسبت فرا رسیدن سال جدید:

عملیات خط‌کشی معابر سطح شهر سرعت می گیرد




مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری کرمان گفت: هر سال خط کشی معابر شهر کرمان در دو نوبت انجام  می‌شود که مرحله‌ی اول آن شهریور ماه به مناسبت بازگشایی مدارس است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی زنگی آبادی با بیان اینکه مرحله‌ی دوم این کار، اسفندماه به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و استقبال از بهار انجام می‌شود، افزود: بر همین اساس هم اکنون در آستانه‌ی سال جدید طی بررسی‌های انجام شده، عملیات تجدید خط کشی معابر اصلی و پرتردد و همچنین ورودی های شهر در حال انجام است که این اقدام با توجه به ترافیک سطح شهر، در شب انجام می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی خیابان‌ها و معابر درون شهری تصریح کرد: خط‌کشی خیابان‌ها و معابر شهری، نقش بسیار مهمی در روان‌سازی ترافیک دارد، چرا که خودروها با حرکت بین خطوط، مسیر حرکتی خود را مشخص کرده و بر این اساس از حرکات پیچ در پیج کاسته می شود.

زنگی‌آبادی خاطر نشان کرد: در این راستا تا کنون عملیات خط کشی بلوار شهیدعباسپور که ۲۳۰۰ متر طول دارد، در مسیر رفت و برگشت( ۴ خط طولی)، خط کشی شده است که شامل جمعا متراژی حدود ۱۰ کیلومتر می شود و خط‌کشی مابقی معابر نیز بر اساس نیاز در برنامه کاری قرار دارد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۲۲۰.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۵۵۲.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات