مردم ازبرپایی آتش در کنار دکل های برق، منازل مسکونی و خودروها خودداری کنند


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان :


مردم ازبرپایی آتش در کنار دکل های برق، منازل مسکونی و خودروها خودداری کنند


مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در برگزاری آیین چهارشنبه سوری، از مردم می خواهیم از روشن کردن آتش در کناردکل های برق، منازل مسکونی، خودروها و درختان خودداری کنند.
علی عسکری در گفتگو با کرمان آنلاین به رعایت نکات ایمنی در برپایی آتش در برگزاری آیین چهارشنبه سوری تاکید کرد وافزود: از شهروندان می خواهیم در روشن کردن آتش از تکه های چوب خشک استفاده کرده و هرگزآتش بزرگ بر پا نکنند.
وی استفاده ازنفت و بنزین برای روشن کردن آتش را خطرناک اعلام کرد وافزود: روشن کردن آتش نزدیک منازل مسکونی، خودروها، درختان و دکل های برق نیزبسیار خطرناک است و از شهروندان می خواهیم ازلاستیک وکارتن برای روشن کردن آتش استفاده نکنند و از پرتاب قوطی ومواد منفجره به داخل آتش خود داری نمایند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کرمان در نظر گرفتن، کپسول آتش نشانی وشلنگ آب درکناربرپا کردن آتش را لازم برشمرد وگفت: بهتر است جعبه کمکهای اولیه نیز دردسترس باشد.
وی تصریح کرد:درصورت گسترش آتش به اطراف و یا بروز حادثه، شهروندان باید با حفظ خونسردی با مرکز تلفن ۱۲۵(سازمان آتش نشانی) تماس بگیرند و برای انجام عملیات به موقع ، آدرس دقیق خود را به ماموران اعلام کنند.
عسکری افزود: در صورت بروز حادثه ناشی از سوختگی شهروندان می توانند  با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و ماموران اورژانس را درجریان حادثه قراردهند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر  محل استقرار تیم های عملیاتی  آتش نشانی برای پوشش حوادث احتمالی مشخص شده است
مدیر عامل سازمان آتش نشانی از استقرار تیم های عملیاتی به صورت نیروهای ناوگان سبک موتوری وخودروهای سنگین در بخش های مختلف شهر خبرداد وگفت: با درج موارد هشدار دهنده در فضای مجازی و نکات ایمنی در نشریات، برای برپایی چهارشنبه سوری ایمن اطلاع رسانی گستره ای انجام دادیم.


مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۳۲۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات