۸۰ درصد برق مصرفی شهرستان گرمسار صرف فعالیت‌های تولیدی می‌شود

۸۰ درصد برق مصرفی شهرستان گرمسار صرف فعالیت‌های تولیدی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، سیدمحمد موسوی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با بیان این مطلب افزود: بالغ بر ۳۸۰ هزار مشترک برق در استان وجود دارد که ۱۱.۵ درصد مشترکین به شهرستان گرمسار اختصاص دارد و ۲۴ درصد انرژی استان صرف این شهرستان می‌شود .
موسوی‌زاده با اشاره به این که متوسط سرانه مصرف انرژی این شهرستان بیش از استان گفت: ترکیب مصرف انرژی این شهرستان تولیدی است و ۶۵ درصد صرف صنعت و ۱۵ درصد به بخش کشاورزی اختصاص داشته و در مجموع ۸۰ درصد انرژی الکتریکی شهرستان صرف فعالیت‌های تولید می‌شود .
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان سرمایه گذاری در صنعت برق را زمان‌بر و سرمایه‌بر دانست و افزود: بایستی به گونه‌ای عمل کنیم که روند رشد مصرف مهار شود و با بهره‌گیری از فرصت‌های صرفه‌جویی این مهم را عملیاتی کنیم .
وی با تاکید بر اینکه به ازای هر یک وات سرمایه گذاری برای برق، یک دلار نیاز است، تصریح کرد: تولید یک کیلووات برق، یک هزار دلار سرمایه گذاری لازم دارد و بنابراین باید در زمینه تشویق و ترغیب یکدیگر به استفاده بهینه اهتمام نمائیم .
موسوی‌زاده در پایان گفت: از سال گذشته تاکنون، قریب ۷۰ میلیارد ریال کار عمرانی برق‌رسانی در این شهرستان به انجام رسیده است .
گفتنی است: در این مراسم از تلاش‌های حسین صفری قدرشناسی به عمل آمده و حکم بازنشستگی او اعطا و ذبیح‌اله احمدی به عنوان مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار معرفی شد .

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات