در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر رشت؛ مانور رزمایش شهری ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق گیلان، در این رزمایش عملیات امداد و نجات، خاموش کردن آتش و واکنش سریع به وصل برق در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر رشت، توسط آتش نشانان و با همکاری دستگاههای خدمات رسان به اجرا در آمد.
این رزمایش با هدف بررسی میزان آمادگی دستگاهها انجام گرفت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان در این رزمایش گفت: حفظ زیرساخت های شهری و حفاظت از جان ومال مردم دو هدف اصلی و مهم پدافند غیرعامل است. زیر ساخت ها بایستی در حوزه انرژی چنان آماده باشد که احتمال آسیب پذیری را به حداقل رساند و نیز قرارگرفتن در مسیر جبران خسارت در کوتاهترین زمان انجام شود.
امیر محمدپور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان ماموریت پدافند غیرعامل را در راستای رویکرد های پیشگیرانه ارزیابی و خاطرنشان کرد: هرچه به پدافند غیرعامل و مقوله پیشگیری بیشتر توجه شود، هزینه های کشور کمتر و روند امور اجرایی بهتر پیش خواهد رفت.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان در این رزمایش با قدردانی از زحمات دستگاه های خدمت رسان در برگزاری مانور اظهار کرد: پدافند غیر عامل دو رسالت مهم حفاظت از زیرساخت و صیانت و حفاظت از جان و مال مردم را برعهده دارد.
وی تصریح کرد: هنگامی که ما در آسایش و راحتی هستیم بسیاری از کارکنان دستگاه های خدمت رسان شبانه روزی برای امنیت و آسایش ما تلاش می کنند.
در این رزمایش بابک رمضانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، امیر محمد پور مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان و با حضور فعال مجموعه های اورژانس، هلال احمر، برق منطقه ای گیلان و توزیع برق همراه بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات