عقد تفاهم نامه همکاری صنعت برق خراسان  با مخابرات برای گذر از پیک سال ۹۸

عقد تفاهم نامه همکاری صنعت برق خراسان با مخابرات برای گذر از پیک سال ۹۸

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خراسان،  در این جلسه که با حضور مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای خراسان توزیع مشهد و مخابرات در محل این شرکت برگزار شد ، مهندس ریاحی به استفاده از ظرفیت مخابرات برای گذر ازپیک سال ۹۸ تاکید کرد و این تفاهم نامه را یک اقدام مهم در راستای  اجرایسیاست های اقتصاد مقاومتی ، استفاده بهینه و حداکثری از امکانات مخابراتی موجود، ایجاد فضای دسترسی به اطلاعات برای عموم شهروندان شهر مشهد و تسهیل در اجرای طرح فهام دانست.
وی همچنین افزود: در این تفاهم نامه شرکت مخابرات با استفاده از بستر تاسیسات هوائی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در مناطق مشخص شده نسبت به اجرای طرح های فیبراختصاصی و پروژه FTTX جهت مشترکین و متقاضیان پهنای باند اقدام
می نماید و بر اساس این تفاهم نامه ، استفاده متقابل و تامین نیازهای طرفین  مدنظرخواهدبود که  بصورت پایلوت اجرا می شود. مهندس سعیدی مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان مشهد اجرایی شدن این تفاهم نامه را مهم برشمرد و بیان داشت : یکی از اهداف  این تفاهم نامه حفظ حقوق شهروندی و استفاده از امکانات  برای تکریم مردم است.
وی همچنین خاطر نشان ساخت : با استفاده از امکانات شرکت مخابرات، اطلاع رسانی به مشترکین از طریق ارسال پیام صوتی و پیامک اقدام خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان این جلسه ، تفاهم نامه مذکور توسط طرفین امضا شد.


لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات