نیازمند افزایش بهره وری در مجموعه صنعت برق هستیم

نیازمند افزایش بهره وری در مجموعه صنعت برق هستیم

به گزارش پایگاه خبری توانیر، محمود رضا حقی فام روز چهارشنبه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز افزود: در سال های اخیر مدیریت ها به لحاظ اقتصادی در شرایط مناسبی نیست و ما نیاز داریم بهره وری اقتصادی را در مجموعه خودمان تقویت کنیم.
وی بیان داشت: مقاوم سازی شبکه های توزیع در مقابل پدیده های طبیعی و سایبری مورد توجه ویژه قرار گرفته و اکنون بهترین نیروهای انسانی متخصص کشور در صنعت برق به کار گرفته شده تا مشکلات این بخش مرتفع شود.
حقی فام گفت: با تمام محدودیت ها صنعت برق را سر پا نگه خواهیم داشت و تلاش ها براین است تا نوسان برق در تابستان سال ۹۸ مدیریت شود.
وی ادامه داد: برهمین اساس اعضای هیات مدیره شرکت های توزیع برق کشور برنامه اصلاحی در زمینه نیروی انسانی در دستورکار قرار داده و کسانی که انگیزه ، توانایی و شناخت از حوزه ماموریت دارند برای مسئولیت ها دراین بخش انتخاب می شوند.
معاون وزیر نیرو تاکید کرد که شفافیت مالی و تکریم ارباب رجوع خط قرمز است و در این زمینه توجه ویژه خواهد شد.
وی بیان داشت: صنعت برق دارای مولفه های امنیتی، اقتصادی و غیره است زیر این بخش به عنوان زیر ساخت در بخش های صنعت، کشاورزی، بهداشت و ... است و از اهمیت فراوانی برخوردار بوده که در سال ۹۸ اهمیت صنعت برق دو چندان می شود.
حقی فام گفت: اکنون ۶۴ هزار نیروی در بخش توزیع برق کشور فعالیت دارند از صنعت برق برای تامین نیازهای ایران اسلامی حفاظت می کنند .
برپایه این گزارش، در این مراسم ناصر اسکندری مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق البرز گفت: اکنون بیش از یک میلیون و ۳۲۰ هزار مشترک در البرز داریم .
وی افزود: یک درصد مشترکین در البرز بالای ۴۱ درصد انرژی استان را مصرف می کنند یعنی خدمات شرکت توزیع برق البرز منجر به ارزش افزوده می شود.
وی اظهارداشت : میزان مصرف برف البرز سال ۹۱ از ۴.۵ میلیارد کیلو وات در ساعت به ۶ میلیارد کیلو وات ساعت در سال ۹۶ رسید.
اسکندری گفت: امسال میزان هدر روی برق در البرز به ۱۱.۹ درصد رسید که این روند ادامه دارد.
وی بیان داشت : مدت زمان واگذاری انشعاب برق به مردم البرز از ۷۱ روز در سال ۹۱، اکنون به ۵ روز رسیده است.
در این آئین بهنام بیات به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز معرفی و از خدمات اسکندری تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات