آمادگی کامل همکاران برای ارایه برق مطمئن و پایدار در ایام تعطیلات نوروز۹۸


مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مسافر پذیر بودن منطقه غرب مازندران در ایام تعطیلات نوروز ، ستاد تسهیلات نوروزی در ستاد شرکت و امورهای هشتگانه تشکیل شده است و کشیک های نوروزی در رده های مدیریتی وکارشناسی با هدف هدایت و نظارت و کنترل شبکه های توزیع برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برای کنترل بیشتر شبکه های توزیع برق علاوه بر مدیران ، معاونان و ناظرین امورها ،مدیران ستادی در ستاد و امورها برای نظارت بیشتر و بهتر حضور خواهند یافت و اکیپ های پیمانکاری نیز آماده ارایه خدمات به مردم هستند تا درصورت نیاز به محل اعزام شده و مشکل را برطرف نمایند.

فرح زاد در تکمیل صحبت های خود گفت: استقرار اکیپ های اتفاقات شبکه در سطح شهرستان های غرب مازندران و در قطب های صعب العبور کوهستانی جهت تسریع در خدمت رسانی،تامین و اصلاح سیستم روشنایی معابر مناطق مورد توجه گردشگران و محل اسکان مسافرین نوروزی ، پاسخ گویی اپراتورهای ۱۲۱ به صورت شبانه روزی ،برقراری گشت های مشترک با نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از سرقت احتمالی تجهیزات برق ،همکاری با هلال احمر ،پلیس راه و تامین برق کانکس های مستقر در مبادی ورودی شهرها و حاشیه جاده ها از عمده فعالیت های انجام گرفته در این خصوص است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران افزود: مانورهای جهادی متعددی نیز برای پایداری شبکه ، افزایش آمادگی همکاران در مقابل حوادث و بحران ها در ماه های پایانی سال انجام گرفت.

گفتنی است تعداد۴۰ اکیپ عملیاتی از مورخ ۲۵ اسفندماه ۹۷ لغایت ۲۰ فروردین در حوزه غرب استان آماده ارایه خدمات به مشترکین و مسافرین نوروزی خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات