گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان همکار در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی

در این مراسم که روز سه شنبه ۲۱ اسفند ماه با حضور مهندس فرج نیا مدیر عامل ، تنی چند از معاونین و مدیران شرکت در سالن آمفی تئاتر این شرکت ترتیب یافت ، کلیه بانوان همکار از حوزه ستادی و واحدهای تابعه حضور داشتند .
در ابتدای این مراسم خانم مریم رهبر مشاور مدیر عامل در امور زنان و خانواده ، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه ( س ) ، گزارشی کوتاه از عملکرد و برنامه های این امور طی یک سال گذشته را ارائه نمود.
در ادامه ، مهندس فرج نیا مدیر عامل شرکت طی سخنانی ضمن تبریک سالروز میلاد دخت گرامی نبی اکرم  ( ص ) ، حضرت فاطمه زهرا ( س ) را الگوی شایسته ای برای زنان جامعه اسلامی دانسته و به نقش ایشان در ابعاد مختلف جامعه ، خانواده و فرزند پروری اشاره کرد.
وی سپس به اهمیت نقش زنان در جامعه امروزی پرداخت و گفت : قطعاً زنانن در جامعه ما با توجه به اهمیت شان در خانواده که فعالیت های اجتماعی نیز نشات گرفته از همین تربیت می باشد ، نقشی بی دلیل دارند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی همجنین از بانوان همکار خود که علاوه بر خدمت در محیط اداره ، نقش مهم و محوری در خانه و خانواده را نیز بر عهده دارند ، صمیمانه قدردانی کرد.
در این مراسم همچنین تنی چند از بانوان همکار نیز نقطه نظرات خود را پیرامون برنامه ها و فعالیت های سازمانی زنان مطرح نمودند.
در پایان این مراسم ، به تعداد ۶۶ نفر از بانوان همکاری که در سطح شرکت مشغول به کار هستند هدایایی از سوی مدیر عامل تقدیم شد.
صرف ناهار و بازدید از خانه پروین اعتصامی از دیگر برنامه بانوان همکار در این روز بوده است .
لینک اصل خبر در سایت شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    منبع خبر

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات