المان های نوروزی به خانه شان رسیدند

المان های نوروزی به خانه شان رسیدند

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:  المان های نوروزی به مناسبت استقبال از سال جدید در نقاط مختلف شهر ارومیه در حال نصب است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان با اشاره به نصب المان های نوروزی در نقاط مختلف شهر، اظهار کرد: امسال؛ فضای شهر ارومیه با نصب ۲۵۰ المان نوروزی  به استقبال بهار و نوروز ۹۸ می رود.

وی با بیان اینکه طرح های بیشتر المان های نوروزی  برگرفته از طرح ها و نقوش اسلیمی و سنتی است، عنوان کرد:  همه ساله مدیریت شهری یک نگاه ویژه به استقبال از بهار و پذیرایی از میهمانان نوروزی دارد که امسال سعی شده است المان های نوروزی متفاوت تر از سال های گذشته در سطح شهر جلوه نمایی کند .

شایگان با اشاره به نصب حجم وسیعی از المان های نوروزی در قالب باکس های گل، بیان کرد:  جهت ایجاد طراوت و سرزندگی و استشمام بوی بهار در نقاط مختلف شهر،  المان های نوروزی در قالب باکس های زینتی به تعداد ۱۰۰ عدد پر شده از گونه های مختلف چون شب بو در نقاط مختلف شهر نصب می شود.

وی با بیان اینکه امسال بر نصب المان های نورانی و ایجاد فضای دل انگیز در شب بیشتر تمرکز شده است ، اظهار کرد:  در آستانه نوروز ۹۸ با نصب۷۰ المان نوری بر گرفته از طرح های اسلیمی و سنتی شب های خاطره انگیزی برای میهمان نوروزی رقم می زنیم.

شایگان با اشاره به نوع المان های نوروزی جهت استقبال از نوروز ۹۸، اظهار کرد:  المان های مناسبتی چون عمو نوروز، آکواریوم ماهی،  تعداد ۱۰ عدد هفت سین در نقاط مختلف شهری،  المان های جهت معرفی محصولات ارومیه چون المان سبد سیب و المان انگور، منشورهای چند وجهی با نورپردازی ویژه  تنگ ماهی، تخم مرغ و خانه سنتی از جمله ۲۵۰ المان مناسبتی نوروز است .

وی با بیان اینکه امسال در آستانه عید در حدود ۷۰۰ متر مربع از باکس های تجهیزات برق در نقاط مختلف شهر طراحی ویژه ای در آنها صورت گرفته است ، عنوان کرد: طرح های بکار گرفته شده در این باکس ها برگرفته از هنرهای ایرانی اسلامی و فولکلور محلی این شهر و ساختمان های معروف ارومیه و همچنین طرح های فانتزی  است .

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه عنوان کرد:  به مناسبت آغاز سال جدید بسیاری از آلودگی بصری از روی دیواری هاش شهر زوده و بسیاری از  تندیس های شهر رنگ جدیدی  بر خود گرفته اند .

وی با بیان اینکه امسال المان های نوروزی در طرح های گوناگون در سطح شهر نصب می شود، بیان کرد:  تمام زحمت کشان این حوزه از کارگران تا کارشناسان و مدیران مسئول  دست به دست هم می‌دهند تا شهری با طراوت و زیبا را در معرض دید میهمان نوروزی قرار دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات