برنامه‌های متنوع مدیریت شهری مبارکه برای استقبال از بهار ۱۳۹۸

برنامه‌های متنوع مدیریت شهری مبارکه برای استقبال از بهار ۱۳۹۸

امین اله تاکی معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه بابیان اینکه شهرداری‌ها یکی از ارگان‌های مهم و فعال در ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفرها هستند، به آمادگی همه‌جانبه این شهرداری برای استقبال از بهار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین اشاره کرد .
وی بر لزوم خدمات‌رسانی ویژه به مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی و جلوگیری از سردرگمی هم‌وطنان عزیزمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و خاطره خوب و ماندگاری از سفرهای این ایام بر اذهان باقی خواهد گذاشت .
تاکی گفت: تمام توان مجموعه شهرداری مبارکه در ایام نوروزی به کار بسته خواهد شد تا در نقاط مختلف شهر، امکانات لازم برای رفاه حال هم‌وطنان و مسافرین گرامی فراهم گردد .

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه به مجموعه اقدامات انجام‌شده برای استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر، نظافت و شست و شوی خیابان‌ها و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول ،اکران  المان‌های نوروزی ، اجرای برنامه فرهنگی و هنری، استقبال از نخستین مسافران نوروزی و ...  ازجمله برنامه‌های شهرداری در استقبال از بهار است.
وی خدمات‌رسانی به مسافرین و گردشگران را حائز اهمیت دانست و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با تشکیل ستاد خدمات سفر،رفاه حال مسافرین و گردشگران را فراهم آورده آن‌چنان‌که نام و خاطره‌ای خوش از شهر مبارکه در اذهان باقی بماند .
تاکی بابیان اینکه مبارکه به‌عنوان نگین سبز استان اصفهان شناخته می‌شود افزود : با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و ضرورت زیباسازی شهر، معاونت اجرایی و خدمات شهری با حداکثر ظرفیت کارکنان و امکانات در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی به نظافت شهر خواهد پرداخت و شهر را برای مسافران و شهروندان مهیا خواهد کرد .

وی اضافه کرد: در ایام نوروز ستاد تسهیلات سفر شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت به مسافران است و تدابیر لازم برای استقبال از نوروز ۱۳۹۸ اندیشیده شده است .
معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه افزود:در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار تلاش خواهیم نمود تا کارها و شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود تا باعث نشاط و شادابی بیشتر شهر، شهروندان و مسافران به این شهر باشد .
امین اله تاکی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با بسیج همه امکانات به استقبال مسافران نوروزی برویم و خدماتی درشان شهر و مردم مبارکه به مسافران و مهمانان نوروزی ارائه کنیم و با تلاش کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری  و همکاری سایر ادارات بتوان امکانات مناسبی جهت فراهم آوردن رفاه و رضایت عمومی بیشتر ایجاد کرده تا هم‌وطنانی که به شهر مبارکه سفر می‌کنند، لحظات خوشی را در ایام نوروز بگذرانند .















لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات